Κυριακή, 17 Ιουνίου 2012

Μηνύματα από όσους ξέχασαν να πεθάνουν

Προς "συντρόφους":

Λυπούμεθα ειλικρινώς που δεν πεθάναμε εντελώς να δει επιτέλους άσπρη μέρα η Αριστερά σας στην Ελλάδα και διεθνώς, μέσω της επανάστασης των δημοσιοσχετιστών. Κατανοούμε τον εκνευρισμό σας παρά το γεγονός ότι η επιθυμία σας, και να υλοποιούνταν, δεν θα σας βοηθούσε στο παραμικρό, όπως αποκαλύπτουν οι αριθμοί, που τόσο ολοκληρωτικά λατρέψατε (κι αυτοί σας πρόδωσαν, οι άθλιοι!)

Σας ευχόμεθα καλή τύχη τώρα που όλα τα επιχειρήματά σας εναντίον μας θα χρησιμοποιηθούν εναντίον σας απ' την γηραιότερη και εμπειρότερη υμών αστική πουτάνα που λέγεται Μπένι για να σας τρομοκρατήσουν σε συγκυβέρνηση ολικού ξεβρακώματος. 

Αν θέλετε να πάμε σε τρίτο γύρο εκλογών παίζοντας το ΚΚΕ με ένα μήνα και βάλε καθυστέρηση (και αφού το σκυλολοιδωρήσατε για αυτό που σκέφτεστε να κάνετε), και υφιστάμενοι τις ανάλογες τιμωρητικές εκλογικές συνέπειες για την "ανευθυνότητα" μπροστά στην ανάγκη "διακυβέρνησης" της ταξικής κόλασης, κανένα πρόβλημα από μας. Καλωσήλθατε στον εκλογισμό!

Τέλος, σας συγχαίρουμε ολόθερμα για την συνέπεια με την οποία, αφού μετατρέψατε τον "αντιπολιτευτικό κινηματισμό" των πλατειών σε "αριστερό κυβερνητισμό" μόλις μυριστήκατε κάλπη, επιχειρείτε να τον ξαναμετατρέψετε τώρα σε "αντιπολιτευτικό κινηματισμό" μόνο και μόνο επειδή η κακούργα η κάλπη μοίρασε χυλόπιτα. Όποιος παραμένει τόσο βαθιά νυχτωμένος ώστε να μην έχει ακόμα καταλάβει με τι υποστάθμης άτομα έμπλεξε και σας ακολουθήσει, αξίζει να σας κάνει παρέα επ' άπειρον. Bye.

Προς Μπένι: 

Είσαι μεγάλη πουτάνα χοντρέ. Τίποτε άλλο. Και εκδικητικιά. Α πα πα πα. 

Προς Σαμαράν: 

Τι να διαλέξετε τώρα; Την δυσαρέσκειαν της Ευρώπης με τρίτας εκλογάς ή την ειλικρίνειαν και ωριμότηταν μιας κυβέρνησης φασιστικής συνεργασίας με την Χ.Α; Η Μέρκελ τι λέει;  Πάρ'τε την τηλέφωνο. 

Προς φασίστες:

Ανοίξαμε και σας περιμένουμε, κόπροι. Βιάζεστε, ε, βοθρολύματα των αστών; Κατουρήθηκες απ' τη χαρά ρε άλαιμε κομπλεξικέ, πουτανόσπορε των ταγματασφαλιτών; Γυάλισε το μάτι σου; Ξέρεις πόσα κονσερβοκούτια έχει η Ελλάδα; Πολλά. Και από πίσω σου, χέστη, δεν έχεις εργάτες. Φοβισμένα και συμπλεγματικά ανθρωπάκια έχεις. Και θα την καταλάβεις τη διαφορά, στο εγγυώμαι.

Προς αληθινούς συντρόφους: 

Χάρηκα το ήρεμο χαμόγελό σας. Το ξέρω πως το ξέρετε πως αύριο θα 'ρθουν να μας σκοτώσουν, όπως λέει και ο ποιητής. Λεκτικά και σωματικά. Αλλά είμαστε ήδη πέρα από το φόβο και πέρα απ' την ελπίδα. Ίσως είχε δίκαιο ο Borat-for-rent. Ίσως είμαστε ήδη νεκροί. Ίσως οι μόνοι που έμειναν ζωντανοί πια.

57 σχόλια:

  1. Σεχτάρ ο Τρομερός17 Ιουνίου 2012 - 11:00 μ.μ.

    Αντε, γειά σου!
    Είμαστε εδώ, δεν φοβόμαστε τίποτα, είμαστε έτοιμοι για όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εδώ λέει!

    Αλήθεια, ποιος ξαναείδε κόμμα του 4% να πηγαίνει στο 27% και να χει τέτοια μούτρα και να βγάζει τέτοια υστερία, και κόμμα που καταβαραθρώθηκε από τρίτο σε έβδομο να έχει αυτή την ηρεμία;

    Ρε, τι είναι τούτο που κρατάει τους πεθαμένους τόσο ζωντανούς;

    You know something is happening here but you don't know what it is, που λέει και το τραγούδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ζωντανοί ρε! Ζωντανοί.! Εγώ δεν είδα ήρεμα χαμογέλα, μάτια να γυαλίζουν είδα, από απόφαση, κομμουνιστές, κομματικούς και μη σα και μένα (αυτό το τελευταίο τέρμα οι μαλακιές, θα το διορθώσω) έτοιμους για όλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ίδιο πράμα λέμε άμα διαβάσεις προσεκτικά το ποστ;-)

      Διαγραφή
  4. Μπράβο Αντώνη πολύ σωστός.
    Τπτ δεν τελείωσε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πώς να τελειώσει αδερφέ; Τελειώνουν τόσο γρήγορα και εύκολα αυτά; ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ο Παπαδόπουλος με τον χεσμένο και πανικόβλητο Φίλια. Απολαυστικός ο διάλογος. Ξεφτιλισμένα υποκείμενα, το ΚΚΕ σας έφταιξε πάλι, ρόμπες. Το ΚΚΕ που σας έδωσε τους μισούς του ψήφους. Το ΚΚΕ με το οποίο ξέρετε άριστα ότι δεν μπορούσατε να κάνετε κυβέρνηση στις 7 ούτε καν αριθμητικά.

      Φάτε Μπένι τώρα. Όλος δικός σας. Να σας εξηγήσει τι εστί βερύκοκο. Ό,τι κάνατε πίσω στα μούτρα σας. Ρόμπες.

      Διαγραφή
    2. Α, και να σας πω αντικομμουνιστικά τσόλια! Σας έφταιξε που το ΚΚΕ μπήκε καν στη Βουλή, λούγκρες; Σας "έκλεψε" την "νίκη"; Καλά, η ΔΗΜΑΡ που πήρε πολύ περισσότερους ψήφους από ποιο κόμμα την κοπάνησε; Γιατί δεν σας "έκλεψε" η ΔΗΜΑΡ, ξεφτίλες;

      Ρε, έχετε καταλάβει που καταντήσατε ρε;

      Διαγραφή
    3. Που μου αρχίσατε ότι δεν συμμετέχετε σε "κυβέρνηση αχταρμά". Θα μου το παίξετε και καθυστερημένοι κλώνοι αυτού που φτύνατε τώρα.

      Τσίπα καμία, τίποτα.

      Διαγραφή
  5. Α! Οκ ! μέχρι να απαντήσω στο τηλέφωνο βλέπω με πρόλαβαν, τα έγραψαν άλλοι! Καλό αυτό, μια ψυχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ειμαστε εδω και προσωπικά δεν περιμένω και πολλά απο το ασκερί που ψήφιζε 35 χρόνια Πασοκ-ΝΔ και τώρα ειναι στο Νδ-Συριζα και χρυσά Αυγα με 7%!!!!

    Δεν μου φταεί ο Συριζα,ο λαός και το πολιτικό επιπεδό του μου φταεί!!!
    Ειμαστε εδω σύντροφοι άπλα!!!!

    Κι ήθελε ακόμη πολύ φως να ξημερώσει
    όμως εγώ δεν παραδέχτηκα την ήττα,
    έβλεπα τώρα πόσα κρυμμένα τιμαλφή έπρεπε να σώσω


    Σ'ευχαριστώ Κ.Αναγνωστάκη που ένα ποιημά σας με εκφράζει τόσο μια τέτοια μέρα(δύσκολη δεν θα την ονομαζα,απλά μέρα συνειδητοποίησης)


    Γιοζεφ Κ
    πόσες φωλιές νερού να συντηρήσω μέσα στις φλόγες.

    Μιλάτε, δείχνετε πληγές, αλλόφρονες στους δρόμους.
    Τον πανικό που στραγγαλίζει την καρδιά σας σαν σημαία
    καρφώσατε σ’ εξώστες, με σπουδή φορτώσατε το εμπόρευμα.
    Η πρόγνωσή σας ασφαλής: Θα πέσει η πόλις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. Συντρόφια μου, εφιάλτης τους ως το τέλος!

      Διαγραφή
    2. (...)
      Ένας δεν είμαι, μα χιλιάδες!
      Όχι μονάχα οι ζωντανοί -
      κ' οι πεθαμένοι μ' ακλουθάνε
      σε μια αράδα σκοτεινή.

      Μα κι όσοι αγέννητοι, χιλιάδες
      άπλαστοι ακόμη με βλογούν
      κι όλοι ακουμπάνε τα σπαθιά τους
      απάνω μου και τα λυγούν.
      (...)





      http://www.youtube.com/watch?v=0zcD6AgWz74

      Δεν είμαι εγώ σπορά της Τύχης
      ο πλαστουργός της νιας ζωής
      Εγώ είμαι τέκνο της ανάγκης
      κι ώριμο τέκνο της Οργής.

      Δεν κατεβαίνω από τα νέφη
      γιατί δεν μ' έστειλε κανείς
      Πατέρας, τάχα παρηγόρια
      για σένα, σκλάβε, που πονείς.

      Ουράνιες δύναμες, αγγέλοι,
      κρίνα, πουλιά κι ψαλμουδές -
      τίποτα! Εμένα παραστέκουν
      οι θυμωμένες σας καρδιές.

      Εγώ του καραβιού γοργόνα
      στ' ορθόπλωρο καράβι μπρος.
      Απάνω μου σπάνε φορτούνες
      κι άγριος ενάντιά μου καιρός.

      Άκου, πως παίρνουν οι αγέρες
      χιλιάδων χρόνων τη φωνή!
      Μέσα στο λόγο το δικό μου
      όλ' η ανθρωπότητα πονεί.

      Ω! πως τον παίρνουν οι αγέρες
      και πως φωνάζυμε μετά
      άβυσσοι μάβροι, τάφοι μάβροι
      ποτάμια γαίματα πηχτά!

      Μέσα στο νου και στην καρδιά μου
      αιώνων φουντώσανε ντροπές
      και την παλάμη μου αρματώνουν
      με φλογισμένες αστραπές.

      Ένας δεν είμαι, μα χιλιάδες!
      Όχι μονάχα οι ζωντανοί -
      κ' οι πεθαμένοι μ' ακλουθάνε
      σε μια αράδα σκοτεινή.

      Μα κι όσοι αγέννητοι, χιλιάδες
      άπλαστοι ακόμη με βλογούν
      κι όλοι ακουμπάνε τα σπαθιά τους
      απάνω μου και τα λυγούν.

      Δεν δίνω λέξεις παρηγόρια
      δίνω μαχαίρι σ' ολουνούς
      καθώς το μπήγω μες το χώμα
      γίνεται φως, γίνεται νους.

      Όθε περνά, γκρεμίζει κάτου
      σαν το βοριά, σαν το νοτιά
      όλα τα φονικά ρηγάτα
      θεμελιωμένα στην ψευτιά.

      Κ' ένα στηλώνει κι ανασταίνει
      το 'να βασίλειο της Δουλειάς
      (Ειρήνη! Ειρήνη!) το βασίλειο
      της Πανανθρώπινης Φιλιάς.
      Κώστας Βάρναλης.




      WrongTendency

      Διαγραφή
  8. Είμαι οργισμένος και αρκετά απογοητευμένος με το αποτέλεσμα των εκλογών...Τι σκατά κουβαλάνε ακόμα τόσοι στα μυαλά τους???Σίγουρα έχει πολύ δουλειά το ΚΚΕ και δύσκολη...Το πρόβλημα είναι ότι ακόμα και απόπατο να πιάσουμε και στα όρια της εξαθλίωσης να φτάσει η πλειοψηφία του ελληνικού λαού , δεν ξυπνάει εύκολα ο μέσος Έλληνας , θέλει εύκολες και ανώδυνες λύσεις βολέματος!!!Μόνο αν δούμε πως διαπαιδαγωγούνται από την χρόνια προπαγάνδα του συστήματος, τόσοι στο ίντερνετ εδώ μέσα αλλά και στην καθημερινότητα μας , να έχουν αντικομμουνιστικά αντανακλαστικά είναι εντυπωσιακό.Χρειάζεται πολύ μεθοδική δουλειά και στις γειτονιές και σε εργασιακούς χώρους κτλ να φτάνει πλατιά η φωνή του κόμματος και μέσα από συλλογικότητες να συσπειρώνεται περισσότερος κόσμος η να καταλαβαίνει έστω στοιχειωδώς ποιος είναι μαζί του και ποιος απέναντί του!!!Γιατί έχω την αίσθηση πλέον ότι οι περισσότεροι γύρω μας δεν ξέρουν τι τους γίνεται η έχουν τρελή σύγχυση...Κρίμα μόνο που δεν θα είναι κυβέρνηση ο ΣΥΡΙΖΑ να ξεβρακωθεί εντελώς!Τώρα βλέπω και εικόνες από πανηγυρισμούς στην Αθήνα του ΣΥΡΙΖΑ και ο Γλέζος μιλάει και ξεκινάει με σύνθημα δικό μας "Εμπρός λαέ μην σκύβεις το κεφάλι" και από κάτω να φωνάζουν ΕΑΜ-ΕΛΑΣ-ΕΠΟΝ...Έλεος πραγματικά θα τρίζουν τα κόκαλα των αληθινών αγωνιστών της Εθνικής Αντίστασης!!! ΑΝΤΕ ΕΜΠΡΟΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΝΕΟ ΠΑΣΟΚ ΜΕ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ ΤΟ ΝΕΟ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ ΤΗΣ ΓΙΑΛΑΝΤΖΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ!!!Και όμως πολλοί ψηφοφόροι του κόμματός μας ψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ νομίζοντας ότι ψηφίζουν γνήσια αριστερά και ότι κάτι θα αλλάξει γενικά με μια κυβέρνηση τάχα μου αριστεράς!!!Πρέπει κ αυτό να μας προβληματίσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χίλιες απογοητεύσεις θα γευτούμε, εκατομμύρια πίκρες. Τι άλλο γεύεται το εργατικό κίνημα στην Ελλάδα από τη δημιουργία του; Τι άλλο γεύεται η εργατιά; Ήμασταν έτοιμοι για ό,τι συνέβη, πιο έτοιμοι από οποιονδήποτε στην αριστερά. Δεν υπάρχει εκλογική νίκη για τον κομμουνισμό, αυτό το γνωρίζαμε.

      Από αύριο, ίσως και από απόψε, θα βρεθούμε απέναντι στη Χ.Α. Θα πρέπει να ξεκινήσουμε από την οργάνωση της φυσικής αυτοάμυνας. Τα υπόλοιπα θα πάρουν τον δρόμο τους, με πρώτη τη μοίρα του οπορτουνιστικού συνονθυλεύματος, με το οποίο ελάχιστα πια αξίζει να ασχοληθούμε.

      Διαγραφή
  9. Προσυπογράφω και με τα δυο μου τα χέρια. ΚΚΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Παρών!

    -χανιωτάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Α, τα καημένα, λαλήσανε! Πω πω...το πολύ γαρ της θλίψεως που λένε.

    "ΜΕΓΑΛΗ ΝΙΚΗ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΜΕ ''ΑΝΑΠΗΡΗ'' ΠΡΩΤΙΑ ΤΗΣ ΝΔ!

    ΑΝΑΤΡΑΠΗΚΕ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΚΗΝΙΚΟ!

    ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ!
    [...]
    Μια καινούργια εποχή αρχίζει και ξημερώνει για την Ελλάδα!"
    http://www.iskra.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=8328:exit-poll-&catid=82:kommata&Itemid=199

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα γιατί υπάρχουν σοβαροί αριστεροί και κομμουνιστές που κατά βάθος χάρηκαν με τη νίκη των αστών και που εύχονται ο σύριζα να διαψεύσει τις ταξικές ελπίδες και προσδοκίες που στηρίχθηκαν πάνω του, δεν νομίζω να το εξηγεί ο διαλεκτικός υλισμός ο μαρξισμός ή όπως αλλιώς θες πες το. Τι να πω εύχομαι κάποια στιγμή το ΚΚΕ να καταλάβει το ρόλο του πυροσβεστήρα που παίζει και να αλλάξει τακτική γιατί προς το παρών βυθίζεται στις αυταπάτες του ότι αν καταρρεύσει ο σύριζα θα ανοίξει ο δρόμος της ριζοσπαστικοποίησης των μαζών που θα στραφούν στο ίδιο ενώ είναι μάλλον σαφές ότι απογοήτευση+απελπισία+ανεργία δεν ισούται με κομμουνισμό αλλά φασισμό. Ας ανοίξετε τα μάτια σας πριν είναι πολύ αργά για όλους.
      υ.γ Άντε τώρα με 170 βουλευτές πασοκ νδ και τη χρυσή αυγή να βγαίνει ανενόχλητη παγανιά στους δρόμους να δω πότε θα ξαναγίνει πορεία. καληνύχτα...

      Διαγραφή
    2. Άλλος πικραμένος. Εγώ μόνο ΕΡΤ είδα, και αυτό που είδα ήταν τον Φίλια να λέει ξεδιάντροπα, με διαπιστωμένη μαζική διαρροή ψήφων από ΚΚΕ προς Σύριζα ότι φταίει το ΚΚΕ που δεν έγιναν κυβέρνηση. Η ΔΗΜΑΡ είναι ΟΚ, φυσικά, δεν λογαριάζεται.

      Πόσο πιο χαμηλά θα κατρακυλήσετε; Καμία χαρά δεν έχουμε. Αποφασιστικότητα έχουμε γιατί ξέρουμε τι χώρα είναι η Ελλάδα και τι τάξη είναι η αστική. Σε αντίθεση με σας, φυσικά, που θεωρήσατε ότι έχετε τον Πάπα απ' τ' αρχίδια και πέρνατε μέτρα για γραφεία και καρέκλες.

      Τα λέμε.

      Διαγραφή
    3. Α, και λίγο λιγότερο θράσος δεν βλάπτει από αυτούς που χασκογέλαγαν γιατί "ξεχάσαμε να πεθάνουμε" και έγραφαν στην Μοντ ότι διακαής τους πόθος είναι να μας αφανίσουν απ' τον πολιτικό χάρτη.

      Βέβαια, ποιος έχασε την τσίπα να την βρείτε εσείς...

      Διαγραφή
  12. «Υπάρχουν χίλιοι τρόποι για να τρελαθείς
    υπάρχουν και άλλοι τόσοι για να λες υπομονή.
    Όμως για μένα είναι αργά να τρελαθώ
    και είναι ακόμα πιο αργά να κάνω υπομονή…

    Θα μείνω εδώ και θα υπάρχω όπως μπορώ
    και για το πείσμα σας γουρούνια θα αντέχω.
    θα περιμένω άλλες μέρες!»...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να σαι καλά, σύντροφε Αντώνη, και για την συνολική σου δουλειά και για αυτό το ποστ.

    Ξέραμε, ξέρουμε και δεν ξεχνάμε αυτο που έγραψε ο Λένιν και έχει ειπωθεί και σε τούτο το μπλογκ:
    "We are marching in a compact group along a precipitous and difficult path, firmly holding each other by the hand. We are surrounded on all sides by enemies, and we have to advance almost constantly under their fire. We have combined, by a freely adopted decision, for the purpose of fighting the enemy, and not of retreating into the neighbouring marsh, the inhabitants of which, from the very outset, have reproached us with having separated ourselves into an exclusive group and with having chosen the path of struggle instead of the path of conciliation."

    Καλό αγώνα, σύντροφοι!

    tom

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Η κοινή λογική λέει ότι μια πύρρειος νίκη με 0,5% ή 1% και μετά στο έλεος του επίδοξου επιβήτορα της εξουσίας Μπαρμπα - Φώτη θα ήταν ταφόπλακα για τον ΣΥΡΙΖΑ.
    Αντίθετα, εκτίμησή μου είναι ότι το σημερινό αποτέλεσμα προοπτικά θα είναι καλό για τον ΣΥΡΙΖΑ και την Αριστερά γενικότερα, απλά δεν ξέρω αν θα είναι καλό για τον λαό και την Ελλάδα.

    maestro

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πληροφοριακά, ο ΑΝΤΑΡΣΥΑ ως τώρα είναι στο 0.32%, πιο κάτω απ' το Δεν Πληρώνω (0.39%).

    Συμφωνώ ότι το αποτέλεσμα θα είναι καλό για τον Σύριζα, αν βέβαια έχει τη διάθεση να αντλήσει κάποια σημαντικά συμπεράσματα για τις συνέπειές των επιλογών του και την παγίδευσή του στα ψευδοδίπολα που ο ίδιος προώθησε (μνημόνιο/αντιμνημόνιο, κυβέρνηση/ακυβερνησία). Όπως και να το κάνουμε, το έμπειρο αστικό προσωπικό έχει μεγαλύτερη εμπειρία στο να παίζει κοινοβουλευτικά παιχνίδια, και είχε και την αμέριστη συμπεράσταση των ΜΜΕ.

    Αν ο Σύριζα βέβαια συνεχίσει στην ηλίθια γραμμή "φταίει το ΚΚΕ που δεν έγινα κυβέρνηση", νομίζω πως είναι τόσο εξόφθαλμα παράλογη και συμπλεγματική που μάλλον θα του γυρίσει μπούμπεραγκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το "φταίει το ΚΚΕ που δεν έγινα κυβέρνηση" τού Νίκου Φίλη (ο Φίλιας είναι άλλος) ήταν κοτσάνα ολκής.
      Αυτή την άποψη ότι είναι καλύτερο για το σύριζα να είναι αξιωματική αντιπολίτευση την ακούω κατά κόρον, κυρίως από ανταρσύα και μουλούδες με το σκεπτικό της όξυνσης της ταξικής πάλης. Επίσης την άκουσα μετά τ' αποτελέσματα από φίλο μου παλιό λαμπράκη με το σκεπτικό τής "καυτής πατάτας": οι 150000 απολύσεις στο δημόσιο κλπ και η μάλλον βέβαιη διάλυση τής ευρωζώνης καλύτερα να σκάσουν στα χέρια σαμαρά. Ο οποίος θα βάλλεται και από το λαικό κίνημα και από τους εσωτερικούς του αντιπάλους. Και έχοντας συγχρόνως ταλέντο να ρίχνει κυβερνήσεις θα διαλύσει τη ΝΔ...
      Εγώ δεν έχω καταλήξει σε συμπέρασμα επ αυτού. Ενστικτωδώς διαφωνώ

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ για την διόρθωση. Φίλης λοιπόν. Άθλιος.

      Δεν συμμερίζομαι την άποψη ότι είναι καλύτερο για τον Σύριζα να είναι αξιωματική αντιπολίτευση. Κατ' αρχάς, δεν εξυπηρετεί σε τίποτε το λαϊκό συμφέρον το γεγονός ότι ο Σαμαράς θα κάνει κυβέρνηση. Θα κλάψουν μανούλες από το τι έχει να γίνει. Αν έβγαινε ο Σύριζα, πιστεύω θα είχε και κάτι να μάθει ο κόσμος από αυτό που θα έβλεπε, ότι θα μπορούσε να αντλήσει μια χρήσιμη πολιτικά εμπειρία. Τώρα δεν θα μάθει τίποτε. Απλώς θα υποφέρει στα δεσμά της αέναης επανάληψης.

      Κατά δεύτερον, η παρουσία της Χ.Α αλλάζει άρδην τα πράγματα ΚΑΙ για τον Σύριζα. Για παράδειγμα, αν επιχειρήσει να το ξαναρίξει στον "κινηματισμό" (ελπίζω όχι με ριπίτ της σάχλας των πλατειών), θα βρει απέναντί του τη Χ.Α.

      Ελπίζω κάποιοι μέσα στο κόμμα να συνειδητοποιήσουν ότι η πολυαγαπημένη τους Ευρώπη αποτελεί βασικό εμπόδιο ακόμα και για τους ίδιους, να σταματήσουν να πουλούν τους συνδικαλιστικούς αγώνες, και να εκμεταλλευτούν την εκλογική τους δύναμη για να βάλουν λίγη πλάτη επιτέλους στο εργατικό κίνημα. Οποιοσδήποτε άλλος δρόμος θα οδηγήσει το "θαύμα" σε ραγδαίο εκλογικό εκφυλισμό.

      Διαγραφή
  16. Πριν αλέκτωρ λαλήσει, η πραγματικότητα σε έβγαλε off φίλε μου. Και τρίτες εκλογές δεν θα υπάρξουν, και ο Μπενι θα συνεργαστεί με ΝΔ και την ουρά στα σκέλια, και ο συριζα θα είναι αξ. αντιπολίτευση, η πρώτη αριστερή μετά από πολλές δεκαετίες.

    Καταλαβαίνω τη πικρία των φίλων του ΚΚΕ αλλά και λίγο αυτοκριτική δε βλάπτει. Αν κάποιος είχε διαβάσει τις επιστολές Χαλβατζή προς το κόμμα, είχε καταλάβει την παρακμή, που απλά επιβεβαιώθηκε από τα εκλογικά αποτελέσματα.

    Όσο για την φυσική αυτοάμυνα εναντίων των ΧΑ εδώ γελάνε. Ειδικότητα του κόμματος είναι αναρχικοί, τροτσκιστές, πάνκηδες και λοιπά "λούμπεν μιάσματα". Οι ναζί -αυτοί που η Παπαρήγα τους είδε να εμφανίζονται με ταγιέρ και κοστούμια- είναι ειδικότητα άλλων...

    dimitris t

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "η πραγματικότητα σε έβγαλε off φίλε μου. Και τρίτες εκλογές δεν θα υπάρξουν"

      "Αν θέλετε να πάμε σε τρίτο γύρο εκλογών..."

      Πικρία. Κατανοώ. Δύσκολη νύχτα απόψε. Α, αν νομίζεις ότι ο Μπένι θα σε αφήσει έτσι, γελιέσαι. Θα σε χτυπήσει σαν το χταπόδι ως πολιτικά ανεύθυνο και θα σε έχει από το λαιμό αν κάτσεις αντιπολίτευση.

      Καλά ξεμπερδέματα με ΧΑ αφού θεωρείς ότι θα την αντιμετωπίσεις εσύ με τον Τατσόπουλο (που ξαναβγάλατε σήμερα). Φέρτε και τον Μποράτ, να κάνετε τρίο.

      Διαγραφή
    2. @dimitris t:
      "...ο συριζα θα είναι αξ. αντιπολίτευση, η πρώτη αριστερή μετά από πολλές δεκαετίες..."
      Στην κυβέρνηση Παπαδήμου, ποιός ήταν "αξιωματική αντιπολίτευση" μόλις έναν μήνα πριν;(!!!!!!!!!)
      Για πες μας αν έχεις μνήμη χρυσόψαρου ή αν δεν θεωρείς το ΚΚΕ "αριστερά", οπότε μπαρουφολογείται εδώ και μία πενταετία...
      Υ.Γ.
      Ισα ρε πανκη!

      Διαγραφή
    3. "Θα σε χτυπήσει σαν το χταπόδι ως πολιτικά ανεύθυνο και θα σε έχει από το λαιμό αν κάτσεις αντιπολίτευση"

      κλάνουν οι πεθαμένοι; δε νομίζω!

      dimitris t

      Διαγραφή
    4. Όπως νομίζεις. Έτσι κι αλλιώς, δική σας δουλειά είναι, να μην ανακατευόμαστε κιόλας.

      Διαγραφή
    5. Όπως ξέρεις το ΚΚΕ δεν ήταν ούτε τυπικά (η ΝΔ το κράτησε για τον εαυτό της το ρόλο της ΑΑ) ούτε ουσιαστικά (3ο στις εκλογές)

      Διαγραφή
    6. Προφανώς δεν κατανόησες ότι αναφέρομαι στις βουλευτικές εκλογές του 2009, και όχι στις εκλογές της 6ης Μάη, που δεν συγκρότησαν καν Βουλή:

      Διαγραφή
    7. @Ανώνυμος18 Ιουνίου 2012 9:38 μ.μ.:
      -το ΚΚΕ δεν ήταν τυπικά αξιωματική αντιπολίτευση λόγω της αντισυνταγματικής ακροβασίας του Σαμαρά να μην βάλει κανέναν βουλευτή του στην κυβέρνηση, προκειμένου να μην υπάρχει κανένα κόμμα με τα συνταγματικά προνόμια της αξιωματικής αντιπολίτευσης, στην κυβέρνηση Παπαδήμου.
      -Ως "αξιωματική αντιπολίτευση" ορίζεται το μεγαλύτερο αντιπολιτευόμενο κόμμα και όχι το δεύτερο στις εκλογές, το οποίο μπορεί κάλιστα να είναι και στην κυβέρνηση.
      Τελειώσαμε τώρα, με τα σοφίσματα;

      Διαγραφή
  17. Αντώνη εξαιρετικό άρθρο!
    Γράφω κι ένα σχόλιο που το έχω στείλει κι αλλού:
    Ο Αντώνης κι ο Αλέξης αλαλάζουν για τη νίκη τους πάνω απ' τη χοάνη όπου στροβιλίζεται πέφτοντας ο λαός..
    Τον έναν θα τον σφάξει σύντομα η Ντόρα...
    Τον άλλον θα τον εξοβελίσει σύντομα το bing bang της φούσκας του..
    Δεν έχει ο συριζα 26% του λαού..
    26% της ανοχής του έχει (ο πνιγμένος απ' τα μαλλιά του πιάνεται, από τρίχες δλδ!)
    Στην πρώτη του στραβή θα τον μουτζώσει και θ΄αρχίσει πάλι η διάσπαση στις συνιστώσες (στο όνομα της ενότητας πάντα:)
    Για μας ισχύει το ‘Έπεσες τόσο χαμηλά για να πατήσεις πιο γερά και να πετάξεις’ σύμφωνα με το άσμα..
    Ας αφήσουμε τα κομπλεξικά του συριζα (τα λίγα καθαρόαιμα εννοώ, όχι τον υπόλοιπο κόσμο που τα ψήφισε) να εκστασιάζονται για καναδυό μήνες ακόμα..
    Η εκδίκηση είναι πιάτο που σερβίρεται κρύο γαμώ τα όζοντα από αλαζονεία μάτια της Έλλης γαμώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είμαι από δρόμο και δεν είδα τιβι. Αν όντως είπαν τέτοια πράγματα απόψε είναι απλά τεράστιοι ...ακες. Ωστόσο, άλλο τόσο ...ακία είναι να κατατάσσονται τα κάθε είδους τσόλια στην ίδια κατηγορία με το Λαφαζάνη, όποια λάθη κι αν έχει κάνει.

    Για την ΑΝΤΑΡΣΥΑ πιστεύω ότι είναι μια τίμια δύναμη της αριστεράς που έδωσε μεγάλους αγώνες στο διάστημα που πέρασε και θα είναι διπλά χρήσιμη στο εργατικό κίνημα στο μέλλον. Αυτή η δυναμική είναι υπερπολλαπλάσια του 0,32%.

    maestro

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακριά από μας η πολιτική ως ανωτάτη μπακαλική. Ο Παπαδόπουλος ήταν πάρα πολύ ξεκάθαρος για την διαφορά εκλογικής δύναμης και πολιτικής βαρύτητας. Το ανέφερα καθαρά γιατί δεν είμαι σίγουρος ότι κάποιοι από αυτούς (στελέχη) που έμειναν στον ΑΝΤΑΡΣΥΑ θα έχουν τα guts να μείνουν υπό τις περιστάσεις.

      Θα δούμε.

      Διαγραφή
    2. Αφού άντεξαν πιεζόμενοι πανταχόθεν να μην κατέβουν και με όλο τον κόσμο να τους γυρίζει την πλάτη στην προεκλογική περίοδο, μην τους φοβάσαι.

      maestro

      Διαγραφή
    3. H ΑΝΤΑΡΣΥΑ την πάτησε σε σχέση με τον ΣΥΡΙΖΑ, ακριβώς με το ίδιο τρόπο που ο ΣΥΝ την είχε πατήσει παλιότερα από το ΠΑΣΟΚ, όταν έμεινε εκτός βουλής. Οταν επιχειρέίς "διεμβολισμό" του άλλου με θέσεις δυσδιάκριτα διαφορετικές από αυτού, απλά στρέφεις τον κόσμο σου στον "δυνατό πόλο", που η ψήφος θα πιάσει τόπο, και που είναι και ο αυθεντικός. Εγώ την πρόβλεψη αυτήν για την ΑΝΤΑΡΣΥΑ, την είχα κάνει από πέρσι. Καλά μυαλά πλέον...

      Διαγραφή
  19. "θεέ μου φύλαξέ με από την κριτικη, γιατί την αυτοκριτικη την κάνω μόνος μου"
    Β.Ι. Λένιν

    Αυτο ισχύει και για τα περισσότερα μπλόγκς που αναπαρήγαν την ταχτικη που ακολουθήθηκε.
    Ειστε ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΕΔΩ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ !!!

    Και αν έχετε έστω τσίπα Δημοκρατικού συγκεντρωτισμού, αφήστε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ το διάλογο να προχωρήσει και μην σβηνετε απαντήσεις επειδη διαφωνείτε.!!!

    πέσαμε σε επίπεδα χειρότερα του 1993 τότε που είχε πριν 1,5 χρόνο ανατραπεί η ΕΣΣΔ και ειχε γινει η διάσπαση.
    τοτε στις εκλογες του 93 ειχαμε πάρει 315.000 ψηφους'
    Σήμερα έχουμε 277.000 !!

    Αν νομιζετε με το να κρατάτε εναν θρησκευτικο φανατισμό με τον Μαρξ και Λένιν απόξω.. συνεχιστε.
    Το ΚΚΕ ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΈΦΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΖΑΧΑΡΙΑΔΗ επειδη το θέλουν κάποιοι για να κρατάνε τις καρέκλες τους.
    ΤΟ ΚΚΕ ΕΙΝΑΙ ΜΑΡΞΙΣΤΙΚΟ ΛΕΝΙΝΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ δεν ειναι γκρούπα.
    gribiannis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι χάπια παίρνετε ορισμένοι;
      Δηλαδή για να μην "χασει" ποσοστά τι έπρεπε να κάνει; να διαχειρειστεί την καπιταλιστική κρίση; Να διαχειρειστεί τις μαζικές απολύσεις τις μειώσεις μισθών, την πολιτική απτεωνιά; Να διαχειρειστεί την εξαθλίωση;
      Να κάνει αντιπολίτευση σαν του Σαμαρά στην κυβέρνηση Παπαδήμου;
      Να χαϊδεύει την υπονόμευση του κινήματος από τον καιροσκοπισμό και την αναθεώρηση;
      Να συζητήσει με ποιό πρόγραμμα του Συριζα;Του Μαίου ή το "κυβερνητικό" του Ιουνίου; Με ποιον Σύριζα; των συνιστωσών ή του μετώπου με τους πασόκους;
      Να μιλάει για μνημόνια και λαμόγια;
      Γιατί δεν ξεκαθαρίζετε τη θέση σας ορισμένοι κουτοπόνηροι; Είναι εις βάρος της Εργατικής τάξης η ΕΕ;
      Η εργατική τάξη οφείλει να χειραφετηθεί ή να συμβιβαστεί από την εξουσία των μονοπωλίων;
      Για το ενισχυμένο "διευθυντήριο των Βρυξελών" όπως το λέγατε τότε(Ναι ρε κοπούκια δεν ξεχνάμε τίποτα!) τι έχετε να πείτε; Μπορεί να γίνει διαπραγμάτευση προς όφελος της εργατικής τάξης μιας αυστηρότερης δημοσιονομικής πολιτικής; μπορεί να ανταπεξέλθουν τα ευρωπαϊκά μονοπώλια στην κρίση χωρίς αυτήν;
      Για τις συράξεις που ετοιμάζονται στην περιοχή στις οποίες θα μας ανακατέψουν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο;
      Για τους λαούς που θα καταφύγουν κυνηγημένοι εδώ;
      Οξύνεται η ταξική πάλη; Τι χαρακτήρα θα πάρει αυτή;
      Χρειάζεται διάλογος για όλα αυτά; Γιατί δεν απευθύνεστε στις μάζες;Γιατί αυτή η εμμονή στην ποσοστολαγνεία;γιατί το μόνο που βάζετε είναι το ζήτημα της ηγεσίας σαν το πιο ποταπό μικροαστό;
      Ποια συζήτηση εμποδίζεται να γίνει; αυτή του διαδικτύου;
      Τι χάπια παίρνετε ορισμένοι;

      Διαγραφή
    2. @gribiannis
      "Το ΚΚΕ ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΈΦΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΖΑΧΑΡΙΑΔΗ"
      -Δηλαδή την εποχή που όλοι (ανεξαιρέτως) επικαλούνται ως την καλύτερη παράδοση (ΕΑΜ-ΕΛΑΣ-ΔΣΕ) στην ιστορία του Κόμματος...
      -Στην περίπτωση που δεν το έμαθες (κουκουέ μου, εσύ!) η αποκατάσταση του Ν.Ζαχαριάδη ΩΣ Γ.Γ. ΤΟΥ ΚΚΕ, έχει γίνει ήδη.
      -Το ΚΚΕ δεν πρόκειται να επιστρέψει στην εποχή του Φαράκου!

      Υ.Γ.
      Δεν είμαι ο Μαΐλης με ψευδώνυμο για να έχω κάποια "καρέκλα" να χάσω...

      Διαγραφή
    3. @Trash: Εγώ δεν θα έχανα χρόνο και ενέργεια με τον συγκεκριμένο. Είναι προφανές ότι έχει αδιαφανή πολιτική αντζέντα.

      Διαγραφή
  20. @gribiannis
    "Το ΚΚΕ ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΈΦΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΖΑΧΑΡΙΑΔΗ"
    Εννοείτε την εποχή που έφτασε στη χώρα η κρίση του 1929, την εποχή της τελευταίας χρεοκοπίας του 1932, οπότε και το ΚΚΕ μέσα σε λίγα χρόνια πολλαπλασιάστηκε, δημιουργώντας τη μαγιά που πάνω της φούσκωσε έπειτα το ΕΑΜ στα χρόνια της κατοχής;

    Πράγματι, ο ΣΥΡΙΖΑ να μας φυλάει από την επιστροφή σε τέτοιες εποχές!

    νικ: Η 13η συνιστώσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο εγωισμός είναι άσχημος σύμβουλος.

      Είπα να σου απαντήσω με όρους fortune cookie, μιας και με πολιτικούς όρους δεν έχει νόημα να σου πω κάτι, είσαι αλλού.

      Διαγραφή
  21. Αταλαντευτα και ξεκαθαρα η Ανταρσυα και το ΝΑΡ ειχαν προειδοποιησει για τις αυταπατες που καλλιεργει ο Συριζα στο λαο και τον κινδυνο εγκλωβισμου του λαου στη νεα σοσιαλδημοκρατια του συριζα :

    http://www.prin.gr/2011/01/sakorafa.html
    http://www.prin.gr/2012/01/lafazanis.html
    http://www.prin.gr/2011/01/syn.html

    Ετσι να γελασουμε λιγακι

    Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. http://ektosgrammis.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=1701:2012-06-16-17-14-31&catid=157:h-&Itemid=628

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. 1) "θεε μου φυλαξε με από την κριτικη, γιατι την αυτοκριτικη την κάνω μόνος μου"
    Β.Ι.Λενιν

    2) ο "Ρ" της Παρασκευής προτελευταία σελίδα:
    http://www2.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=6902076
    που ειναι ο μεγαλος ηγέτης?

    3) ερώτηση κρίσεως:
    Αφού ο Ζαχαριάδης αποκαταστάθηκε γιατι δεν αποκαταστάθηκαν π.χ. ο Βλαντάς και ο Μπαρτζώτας?

    4) Γιατί οι Σοβιετικοί τον στείλανε εξορία στο Σοργκουτ ενω τους Σταλινικους, Μόλοτωφ Καγκανοβιτς και σια που μπορουσαν να ειναι "επικίνδυνοι" δεν τους πείραξαν?

    5) Η λαικη εξουσία (δηλαδη η Δικτατορια του προλεταριάτου και ο Σοσιαλισμός) ηταν και ειναι το άμεσο πρόγραμμα ανακουφισης των λαικών στρωμάτων που ξεσκίζονται από την αστικη ταξη?

    6) ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ το ΑΑΔΜ ποιά θεση ειχε στην προεκλογικη περίοδο?
    γιατί δεν προβλήθηκε ως η άμεση λύση?

    έχετε ευθύνες ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΠΛΕΟΝ ΑΦΟΥ ΠΑΡΑΜΕΝΕΤΕ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ
    ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΤΕ .. τι να πω.
    gribiannis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά ρε, δεν ντρέπεστε; Έχετε το θράσος να μιλάτε για ΑΑΔΜ; Με ποιον ρε; Με τον "να σώσουμε το ευρώ", το φασιστικό τόξο ΝΔ/ΑΝΕΞΕΛ/ΧΑ, το ΠΑΣΟΚ ή τους τρεις νοματαίους που ψήφισαν Ανταρσύα; Δεν σας έφτασε πόσο κόσμο πήρατε στο λαιμό σας τον Ιούνη του 2011 και εγκλωβίσατε στον μεγαλύτερο τραγέλαφο της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας, θέλετε να συνεχίσετε και την παρωδία του ΕΑΜ του 30 εν μέσω πλήρους εκφασισμού;

      Διαγραφή
    2. γκριμπιγιανις dear,
      όποιος έχει τσίπρα δεν χρειάζεται την τσίπα!
      Δηλαδή με αρμεγμένο το ΚΚΕ κέρδισε το κίνημα και ο λαός; άντε γαμ. το φελέκι σας!
      Αντε να ξεράσεις πουθενά αλλού.

      Διαγραφή
  24. Αταλαντευτα και σταθερα, η Ανταρσύα και το ΝΑΡ διεκδίκησαν τη θέση του Χαλίφη της αριστεροσύνης.
    Στην ΟΣΝΙΕ, πρόσφατα, μιλούσαν για μειώσεις μισθών κόντρα στην "επαναστατική γυμναστική" του ΠΑΜΕ
    Η απoυσία τους από τα εκλογικά κέντρα έλεγε επίσης πολλά.

    Αχ Βασίλω, ποιος σου φταίει; σε θυμάμαι σαν ουρά μαζί με άλλους 14 σε "συγκρουσιακή αλλοφροσύνη" να τρως ξύλο από τα ΜΑΤ για να περνά η ώρα.

    (και πριν προλάβω, με επιβεβαίωσε ο ανώνυμος του 5.02 με τις "εκτός γραμμής" σαχλαμάρες τους. " Εμείς οι τρεις θέλουμε έτσι, αλλά δεν μιλάμε στις μάζες την πέφτουμε να αρμέξουμε το ΚΚΕ" .Ανώνυμε δες και τα σχόλια του συνδέσμου που παρέθεσες)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Είναι 3.15 το πρωι, στο αεροδρόμιο για Ζυρίχη και μετα Δουβλίνο. Το τελικό αποτέλεσμα των σημερινων εκλογών με έχει καταρακωσει. Δεν είναι μόνο η μεγάλη μείωση του ποσοστού του κόμματος , το περιμενα λιγο πολυ, αλλα και το ότι η χρυση αυγη παρέμεινε σταθερά ψηλά. Μοιάζει να μην έχει νόημα αυτη η ζωη ανάμεσα στη βλακεία, την αυταπατη και την σιχαμερη ιδιοτέλεια. Δεν ξέρω πώς τα καταφέρνουν οι υποτελείς να παραμένουν υποτελείς. Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν θελουν να καταλάβουν. Η θλίψη με γεμίζει, η οργή με ρίχνει σε βάραθρα. Πεφτω,καταθλιπτική στην άβυσσο. Και αδύναμη, αδύναμη. Ένας loser. Και μετα μπαίνω στο Internet με free wifi του αεροδρομίου και διαβάζω: 
     Μηνυματα από όσους ξέχασαν να πεθάνουν. Σευχαριστω σύντροφε , όπως και όλους εδω μέσα, που υπαρχετε. Αναστηθηκα κυριολεκτικά. Σήμερα το πρωι στο συνέδριο ξαναεπιασα με ορεξη "δουλεια". Πού θα πάει κάποτε και η φάρα των γιατρών θα πρέπει να βγει απο την αυταπατη. έχουμε πολυ πολυ δρόμο μπροστα μας. Δεν είμαι μόνη εξαιτιας σας, και δηλώνω και εγω παρούσα.
    Εύη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ας απαντήσει καλύτερα ο Λένιν.
    Από το βιβλίο του «Ο Αριστερισμός παιδική αρρώστια του Κομμουνισμού»

    κεφάλαιο VIII
    ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΣ;
    Είδαμε στην περικοπή από την μπροσούρα της Φραγκφούρτης με πόση αποφασιστικότητα Οι «αριστεροί» ρίχνουν αυτό το σύνθημα.

    Είναι θλιβερό να βλέπεις ότι άνθρωποι, που ασφαλώς θεωρούν τον εαυτό τους μαρξιστή και θέλουν να είναι μαρξιστές, ξέχασαν τις βασικές αλήθειες του μαρξισμού.
    Να τί έγραφε το 1874 ενάντια στη διακήρυξη των 33 κομμουνάρων-μπλανκιστών ο Έγκελς, που ανήκει όπως και ο Μαρξ, σ’ εκείνους τους σπάνιους, τους σπανιότατους συγγραφείς, που η κάθε φράση κάθε μεγάλου έργου τους έχει εξαιρετικά βαθύ περιεχόμενο.
    «“...Είμαστε κομμουνιστές” (έγραφαν στη διακήρυξη τους οι κομμουνάροι-μπλανκιστές) “γιατί θέλουμε να φτάσουμε στο σκοπό μας, χωρίς να σταματήσουμε σε ενδιάμεσους σταθμούς, χωρίς να κάνουμε συμβιβασμούς, που απλώς απομακρύνουν την ήμερα της νίκης και παρατείνουν την περίοδο της σκλαβιάς”.
    Οι γερμανοί κομμουνιστές είναι κομμουνιστές, γιατί μέσα από όλους τους ενδιάμεσους σταθμούς και συμβιβασμούς, που δεν τους δημιούργησαν αυτοί, αλλά η πορεία της ιστορικής εξέλιξης, βλέπουν καθαρά και επιδιώκουν συνεχώς τον τελικό σκοπό, δηλαδή την εξαφάνιση των τάξεων και τη δημιουργία ενός κοινωνικού καθεστώτος, όπου δεν θα υπάρχει πια θέση για την ατομική ιδιοκτησία στη γη και σε όλα τα μέσα παραγωγής.
    Οι 33 μπλανκιστές είναι κομμουνιστές, γιατί φαντάζονται πως, μια που αυτοί θέλουν να υπερπηδήσουν τους ενδιάμεσους σταθμούς και τους συμβιβασμούς, η δουλιά πάει πρίμα και πως, αν “αρχίσει” αυτές τις μέρες –πράγμα που το πιστεύουν απόλυτα– και η εξουσία περάσει στα χέρια τους, τότε μεθαύριο “θα εφαρμοστεί κιόλας ο κομμουνισμός”.
    Συνεπώς, αν δεν μπορούν να το κάνουν αυτό αμέσως, τότε θα πει πως δεν είναι κομμουνιστές.

    Τί παιδική αφέλεια να προβάλλεις την ατομική σου ανυπομονησία σαν θεωρητικό επιχείρημα!»36, (Φρ. Έγκελς: «Το πρόγραμμα των κομμουνάρων-μπλανκιστών», από τη γερμανική σοσιαλδημοκρατική εφημερίδα «Volksstaat»37, 1874, αρ. φύλ. 73, στη συλλογή: «Άρθρα του 1871-1875», ρωσική μετάφραση, Πετρούπολη, 1919, σελ. 52-53).

    [ …….]…. «...Να αποκρούσουμε κατηγορηματικότατα κάθε συμβιβασμό με άλλα κόμματα... κάθε πολιτική ελιγμών και συνεννοήσεων» –γράφουν οι γερμανοί αριστεροί στην μπροσούρα της Φραγκφούρτης.

    Είναι εκπληκτικό, πως οι αριστεροί αυτοί, που έχουν τέτοιες αντιλήψεις, δεν καταδικάζουν κατηγορηματικά τον μπολσεβικισμό! Γιατί δεν είναι δυνατό οι γερμανοί αριστεροί να μην ξέρουν πως όλη η ιστορία του μπολσεβικισμού και πριν και μετά την Οχτωβριανή Επανάσταση είναι γεμάτη από περιπτώσεις ελιγμών, συμφωνιών, συμβιβασμών με άλλα κόμματα, χωρίς να εξαιρούνται και τα αστικά κόμματα!

    Να κάνεις πόλεμο για την ανατροπή της διεθνούς αστικής τάξης, πόλεμο εκατό φορές πιο δύσκολο, πιο μακρόχρονο και πιο περίπλοκο από ό,τι ο πεισματωδέστερος από τους συνηθισμένους πολέμους ανάμεσα στα κράτη και να παραιτείσαι προκαταβολικά από τους ελιγμούς, από την εκμετάλλευση της αντίθεσης των συμφερόντων (έστω και προσωρινής) μεταξύ των έχθρων, από τις συμφωνίες και τους συμβιβασμούς με τους ενδεχόμενους (έστω και προσωρινούς, ασταθείς, ταλαντευόμενους, συμβατικούς) συμμάχους, δεν είναι πράγμα σε αφάνταστο βαθμό γελοίο; Δεν είναι σαν να αρνιόμασταν προκαταβολικά σε μια δύσκολη ανάβαση σε ένα ανεξερεύνητο και απάτητο ακόμη βουνό να κάνουμε κάποτε ζικ-ζακ, να γυρίζουμε κάποτε πίσω, να εγκαταλείπουμε την κατεύθυνση που είχαμε πάρει στην αρχή και να δοκιμάσουμε μια διαφορετική κατεύθυνση; Και αυτούς τους ανθρώπους, που έχουν τόση λίγη συνείδηση και πείρα (πάλι καλά, αν αυτό εξηγείται με τη νεαρή τους ηλικία: τη νεολαία ο θεός την πρόσταξε να λέει για ένα ορισμένο διάστημα τέτοιες κουταμάρες) μπόρεσαν να τους υποστηρίξουν –αδιάφορα αν άμεσα ή έμμεσα, ανοιχτά ή σκεπασμένα, ολοκληρωτικά ή εν μέρει– ορισμένα μέλη του Ολλανδικού Κομμουνιστικού Κόμματος!!
    gribianis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω, εκεί στον Σύριζα που τον έχετε ξεσκίσει τον "Αριστερισμό", δεν σας σφύριξε κανείς ότι όταν το γραψε ο Λένιν είχε ΗΔΗ κάνει επιτυχημένη κομμουνιστική επανάσταση; Πόσο γελοίοι θα γίνετε ακόμα βρε, "ορθόδοξοι" της Καουτσκικής συμφοράς;

      Διαγραφή
    2. @gribianis:
      "Το αστκό κράτος δεν καταλαμβάνεται, τσακίζεται":
      Λένιν, Κράτος και επανάσταση.
      -Σε ζουάβους νομίζετε πως απευθήνεστε;
      -Από εδώ και μπρος, οι ευθήνες είναι όλες δικές σας, και θα μετρηθούν μία προς μία...

      Διαγραφή
  27. Μου επιτρέπετε να κεράσω ένα; Για να τελείωνουμε με τα γκεράπια της ¨αριστεράς"
    http://www.youtube.com/watch?v=ZkRxoaKKftg

    ΑπάντησηΔιαγραφή