Τρίτη, 29 Μαΐου 2012

Κατηγορώ

Επειδή η ναυτία έχει πια οδηγήσει το στομάχι μου στα όριά του και η κατάσταση επιδεινώνεται διαρκώς, δεν έχω άλλη επιλογή παρά να καταφύγω στον τρόπο του Ζολά, παρά τις όποιες μου υλιστικές αντιρρήσεις για αυτόν.

Εγώ, ο υπογράφων αυτό το κείμενο σήμερα, 29 Μάη του 2012,

Καταγγέλω την ύπαρξη μιας συντονισμένης, διεθνούς και μαζικής κλίμακας καμπάνιας εξαπάτησης των λαών της Ευρώπης, με επίκεντρο τον δοκιμαζόμενο λαό της Ελλάδας, από μια θλιβερή και επονείδιστη ομάδα

α) ακαδημαϊκών, Ελλήνων και ξένων, με ειδίκευση στις πολιτικές επιστήμες, την οικονομολογία, την πολιτιστική θεωρία, και άλλα συναφή αντικείμενα, οι οποίοι είναι είτε στελέχη και υποψήφιοι συγκεκριμένου πολιτικού κόμματος στην Ελλάδα (ΣΥΡΙΖΑ) είτε συνεργάζονται άμεσα με αυτούς τους υποψηφίους, είτε έχουν στενές επαγγελματικές και φιλικές σχέσεις μαζί τους στην Ελλάδα και το εξωτερικό 
β) μεταπτυχιακών τους φοιτητών, κατωτέρων βαθμίδων ακαδημαϊκών που εξαρτώνται από τους πιο πάνω, άκριτων και φιλόδοξων παπαγάλων στην δημοσιογραφία και την ακαδημία που αναπαράγουν, μεταφράζουν, σχολιάζουν και διαχέουν τις λεγόμενες "ιδέες" των πρώτων
γ) δημοσιοσχετιστών, δημοσιογράφων, bloggers, ντοκιουμενταριστών, συντηρητών websites, παρατρεχάμενων μεταμοντέρνων "ακτιβιστών", φανς και γκρούπις της εύκολης και ανέξοδης διασημότητας παντός είδους.

Κατηγορώ την ομάδα αυτή, που είναι πολυάριθμη και έχει αφήσει συγκεκριμένα και ανεξίτηλα ίχνη στη δημόσια σφαίρα και τον πολιτικό διάλογο στην "αριστερά", για τα ακόλουθα εγκλήματα σε βάρος της ιστορικής αλήθειας, της πολιτικής νοημοσύνης, της κοινής λογικής των εργαζόμενων μαζών, και ακόμα και της ανθρώπινης ζωής:

Πρώτον, 

για το ότι παρήγαγαν, όπως ήδη έχει αναδειχθεί από εμένα και άλλους, τον ολοκληρωτικά αστήρικτο από τα γεγονότα αλλά βολικό για προπαγανδιστικούς σκοπούς μύθο της "συνέχειας" και ακόμα και ταυτοσημίας μεταξύ των λαϊκών εξεγέρσεων στην Αίγυπτο και στην Τυνησία και του εντελώς διαφορετικού --ιστορικά, ιδεολογικά και ταξικά-- "κινήματος των πλατειών" στη Δύση ώστε να νομιμοποιήσουν ως "επαναστατικό" το δεύτερο.

Δεύτερον, 

για το ότι προήγαγαν τον ίδιο μύθο της συγγένειας, αν όχι ταυτοσημίας, μεταξύ των πρώτων αραβικών εξεγέρσεων και του υποκινούμενου εμφύλιου πολέμου στη Λιβύη, νομιμοποιώντας και δικαιολογώντας την ιμπεριαλιστική επέμβαση των ευρωπαϊκών και αμερικανικών δυνάμεων και συνεπώς τον φόνο εκατοντάδων αμάχων, τα πογκρόμ σε βάρος διαφωνούντων, και την εκτεταμένη καταστροφή κοινωνικών υποδομών απαραίτητων για την οικονομική ανεξαρτησία ενός κράτους που έγινε ένα ακόμα δυτικό προτεκτοράτο.

Τρίτον,

για το ότι, έχοντας κατασκευάσει ιδεολογικά μια εντελώς μυθοπλαστική αντίληψη των καθαρά δυτικού και μετανεωτερικού τύπου "κινημάτων της πλατείας", προέβησαν --και πλέον το παραδέχονται ανοιχτά-- σε οργανωμένη και υποκριτικά κεκαλυμμένη ψηφοθηρία, χωρίς να ενοχλούνται στο παραμικρό από την "αυθόρμητη" και "ακηδεμόνευτη" απαγόρευση της ανοιχτής πολιτικής δράσης, την αυτόματη περιθωριοποίηση των κομμουνιστών, που δεν δέχονται να λειτουργούν με υπόγεια μέσα, και την χρησιμότητα των κινημάτων αυτών ως χώρων ανοιχτών στην "ακτιβιστική" συγκρότηση εθνικιστικών, σωβινιστικών και φασιστικών ιδεολογικών αντιλήψεων, που εισέπραξαν τα δικά τους εκλογικά κέρδη λίγους μήνες μετά, χωρίς ποτέ να έχει αναληφθεί η πολιτική ευθύνη για αυτό από τους πιο πάνω. Ονομάζω δε ως εμπλεκόμενους και υπεύθυνους κυνικής και ανεύθυνης για τις ευρύτερες απολήξεις ψηφοθηρίας στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ και του ΑΝΤΑΡΣΥΑ, ενσωματωμένους έλληνες και ξένους διανοουμένους που διαφήμισαν το κίνημα καλλιεργώντας ψευδείς εντυπώσεις και προσδοκίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό, χαμηλόβαθμα "ακτιβιστικά" στελέχη και υψηλόβαθμα κομματικά στελέχη των προαναφερθέντων κομμάτων. 

Τέταρτον,

για το ότι συνεργάστηκαν για την διασπορά σε παγκόσμια κλίμακα της ιδέας ότι οι ίδιοι εκπροσωπούν κάτι που ονομάζεται "ριζοσπαστική αριστερά", την στιγμή που δεν έχουν την παραμικρή οργανωτική σχέση ή ενδιαφέρον και σεβασμό για το εργατικό και ταξικό κίνημα, τις απεργίες και τις κινητοποιήσεις της εργατικής τάξης, και τον επαναστατικό συνδικαλισμό. Και φυσικά, την ίδια στιγμή, οι κομματικές οργανώσεις τις οποίες διαφημίζουν ως την τελευταία λέξη στην "αντικαπιταλιστική ανατροπή" συνεχίζουν απτόητες όλο αυτό το διάστημα που έχει μεσολαβήσει από την "Αραβική Άνοιξη" και δώθε να προδίδουν, μέσω των συνδικαλιστικών τους εκπροσώπων, κάθε προσπάθεια ριζοσπαστικοποίησης του εργατικού κινήματος και κάθε ρήξη του με την εργοδοσία και τον εργατοπατερισμό. Και φυσικό είναι, εφόσον πρόκειται για ανθρώπους που έχουν βαλθεί να σώσουν τον καπιταλισμό από την οργανωτική αυτονόμηση του εργατικού κινήματος και την ανασυγκρότησή του σε επαναστατική βάση. Τους κατηγορώ πως με τον τρόπο αυτό δυσφήμισαν και συνεχίζουν κυνικά να δυσφημίζουν στα φτωχά λαϊκά στρώματα κάθε έννοια αριστερού ριζοσπαστισμού, αφού τον έχουν πλέον καταντήσει συνώνυμο με την ψευδο-επαναστατική πόζα μικροαστών διανοουμένων σε ακαδημαϊκά συνέδρια, νερόβραστες και εκ του ασφαλούς επιφυλλίδες στον αστικό Τύπο, φοιτητικές "θύελλες σε φλυντζάνι" και τον εκφυλισμένο ψευδοακτιβισμό της "αριστεράς" του τουίτερ.

Πέμπτον, 

για το ότι έχοντας σφετεριστεί την ταμπέλα των "ριζοσπαστών" για την εξαγωγή του συστημικότατου διαφημιστικού τους προϊόντος στις πολύ χαμηλής ταξικής συνείδησης κοινωνίες της σημερινής, ουσιαστικά ακόμα ψυχροπολεμικής Δύσης, συνεργάστηκαν οργανωμένα για την δυσφήμιση και γελοιοποίηση του Κομμουνιστικού Κόμματος, το οποίο σε σειρά άρθρων και παρεμβάσεων στο εξωτερικό παρουσίασαν ως ιστορικά ασήμαντο, πολιτικά ανύπαρκτο και ιδεολογικά αντιδραστικό -- όταν ενοχλούνταν καν να αναφέρουν την ύπαρξή του και τις δράσεις του. Υπάρχουν τα κείμενα και τα πειστήρια για αυτό, όπως και για όλα τα άλλα σημεία. Ταυτόχρονα και αναγκαστικά, περιθωριοποίησαν το εργατικό κίνημα, για το οποίο απέκλεισαν κάθε συζήτηση, υποστηρίζοντας, όπως είναι ήδη γνωστό μέσω του παραδείγματος Ζίζεκ, ότι "δεν υπάρχουν πουθενά απεργίες της εργατικής τάξης", την στιγμή που οι χαλυβουργοί συνεχίζουν την μεγαλύτερη απεργία της ελληνικής ιστορίας, την στιγμή που μια σειρά άλλων κλάδων αρχίζει να ακολουθεί το παράδειγμά τους με απεργίας διαρκείας, με στάσεις εργασίας, με παραστάσεις διαμαρτυρίας, και με έμπρακτα βήματα απεξάρτησης από τον δόλιο, ενδοτικό και προδοτικό εργατοπατερισμό του καπιταλιστικού συστήματος. Για όλα αυτά τα μέτρα "έγκυρης" λοιδωρίας και αποσιώπησης, καθώς και για τις απόπειρες κρατικής καταστολής και εργοδοτικής δολιοφθοράς που στήθηκαν απέναντι απ' το εργατικό κίνημα στην Ελλάδα, δεν υπήρξε κανένας σχεδόν αντίλογος ούτε εθνικά ούτε διεθνώς έξω από τις ανακοινώσεις του ίδιου του ΚΚ, αφού αυτή την δημόσια σφαίρα που αυτοπαρουσιάζεται ως "αντιδογματικά αριστερή" την ελέγχουν σχεδόν απόλυτα οι ίδιοι.

Έκτον,

για το ότι για να προετoιμάσουν την προεκλογική μορφή του σχηματισμού με τον οποίο συνδέονται και τον οποίο προωθούν εθνικά και πανευρωπαϊκά πουλώντας "ριζοσπαστισμό" σε κοινωνίες όπως η αγγλική, όπου το εργατικό κίνημα είναι χρόνια νεκρό, ή η γαλλική, όπου αργοπεθαίνει, ταύτισαν πλήρως μια εντελώς εξασθενημένη και δομικά ανέφικτη μορφή Κεϋνσιανισμού με τον Μαρξισμό τον ίδιο, διαδίδοντας μάλιστα παντού ότι η δική τους παρωδία του Κέινς είναι ουσιαστικά "μονόδρομος" για την μαρξιστική αριστερά και συνώνυμη της "ρήξης και της ανατροπής". Πέρα από την προδοσία του εργατικού κινήματος, με το οποίο δεν είχαν ποτέ και δεν σκοπεύουν να αποκτήσουν ποτέ καμία σχέση, έσυραν στο βόθρο της στρεψοδικίας και του δικολαβισμού τους όλη την επαναστατική παράδοση του Μαρξισμού από τον Λένιν ως τον Γκράμσι, από την Λούξεμπουργκ ως τον Μπαντιού. Κλέβοντας ξεδιάντροπα συνθήματα και ιδέες που ουδεμία σχέση έχουν με το δικό τους σχέδιο "πεφωτισμένης" σωτηρίας του καπιταλισμού από την δική τους "Συνθήκη των Βερσαλιών" που λέγεται Μέρκελ, σπίλωσαν στα μάτια των μαζών το νόημα, τις αρχές και την ουσία του επαναστατικού Μαρξισμού, τον οποίο εκφύλισαν στα δικά τους τρισάθλια και υποκριτικά μικροαστικά μέτρα. 

Έβδομον, 

για το ότι έχοντας προβεί στα παραπάνω δεν δίστασαν να βαφτίσουν "ριζοσπαστική" μια πολιτική της οποίας το σημείο εκκίνησης είναι απείρως και αποδεδειγμένα πιο συμβιβασμένο και συστημικό από αυτό του ΠΑΣΟΚ το 1981, χωρίς καν να ενοχληθούν να εξηγήσουν τι πρέπει να περιμένει ο λαός από κάτι τόσο απελπιστικά κενό πραγματικού κοινωνικο-οικονομικού περιεχομένου, την στιγμή που έζησε τον πλήρη εκφυλισμό του "σοσιαλιστικού εγχειρήματος" του 1981 μέσα σε τέσσερα μόλις χρόνια, υπό απείρως ευνοϊκότερες οικονομικές συνθήκες, και με το μισό σχεδόν του εκλογικού πληθυσμού να στηρίζει και να νομιμοποιεί την πρόοδο του εγχειρήματος. Και αυτό την ώρα που τα πιο εκφυλισμένα και απονομιμοποιημένα κομμάτια του ΠΑΣΟΚ, οι σύντροφοι του υπόδικου του Κορυδαλλού, ο εργατοπατέρας που αποπειράθηκαν να δολοφονήσουν οι ακροαριστεροί πριν χρόνια, η σάρα και η μάρα της επαγγελματικής αποστασίας και πολυπροσωπίας, εισρέει στο φιλόξενο όχημα και στήνει το παιχνίδι της φρικτής παρωδίας του 81 στις πλάτες του μέλλοντος των παιδιών μας.

Όγδοον,

για το το ότι μη έχοντας καμία απάντηση για την σειρά στρεβλώσεων, ψεμάτων και εξαπατήσεων στις οποίες υπέβαλλαν και συνεχίζουν να υποβάλλουν τα βασανισμένα λαϊκά στρώματα στην Ελλάδα και την κοινή γνώμη στο εξωτερικό, μη μπορώντας να στοιχειοθετήσουν με το παραμικρό λογικό επιχείρημα το αποτρόπαιο του ψεύδους που εκπροσωπούν, ενσωματώνουν και διαχέουν παντού, στρέφονται τώρα σε καθαρά γκεμπελικές μεθόδους κατηγορίας όσων δεν αποδέχονται την αυτοκρατορία του ψέματος ως "κιτρινιστών" και "λαϊκιστών", όταν οι ίδιοι μετέρχονται κίτρινων μέσων για να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα που ήδη συνέβησαν και συνεχίζουν να συμβαίνουν, όταν οι ίδιοι έχουν κάνει τον παπανδρεϊκό λαϊκισμό να ωχριά μπροστά στην ανερυθρίαστη τιποτολογία τους.

Ένατον,

για το ότι στην ουσία εκπροσωπούν μία σύγχρονη και απόλυτα αντιδραστική εκδοχή της ελιτίστικης "εξουσίας των ειδικών", ρόλο που μονοπωλούν με τη δέουσα σοβαροφάνεια, καθώς εκστομίζουν τις πιο αστήρικτες, ανιστόρητες και μεθοδολογικά αυθαίρετες ανοησίες στο όνομα του "αποδεδειγμένου" (για ποιους;) πολιτικού κύρους τους, καθώς και της αυτοαναγόρευσής τους σε πρωτοπορία --ω του θράσους!-- του αγώνα για τον "σοσιαλιστικό μετασχηματισμό" ολάκερης της Ευρώπης.

Δέκατον,

για το ότι άφησαν την αμετροέπεια που τους υπαγόρευσε η ταξική τους αλαζονεία να ξεπεράσει τόσο πολύ κάθε έλλογο όριο, την ξεδιαντροπιά τους να βρωμίσει τόσο πολύ την λέξη "αριστερά", που καθώς αποκαλύπτεται η θλιβερή κενολογία τους, καθώς η "ρήξη" γίνεται "καταγγελία" γίνεται "αναδιαπραγμάτευση" γίνεται "παραμονή" σε ένα ατέλειωτο θέατρο αξιογέλαστης λεξιπλασίας, προετοιμάζεται και το έδαφος για ένα μετεκλογικό πολιτικό φιάσκο τόσο μεγάλο, τόσο δραματικό, που η απογοήτευση που θα προκαλέσει απειλεί να θάψει τελεσίδικα κάθε χειραφετητική για το λαό προοπτική στην Ελλάδα και την Ευρώπη και να στρέψει τα λαϊκά στρώματα, με όλη τους την δίκαιη μελλοντική οργή και αγανάκτηση για την χυδαιότητα της εξαπάτησης και της εκμετάλλευσης της ελπίδας, ολοταχώς στα ήδη ανερχόμενα ρεύματα του φασισμού και του ακροδεξιού αυταρχισμού.

Για μια τέτοια εξέλιξη, τους θεωρώ όχι απλά ηθικά και πολιτικά υπεύθυνους αλλά και κάτι παραπάνω: είναι αυτοί που θα έχουν προετοιμάσει και ενορχηστρώσει την αποστροφή των μαζών για τις ιδέες που καπηλεύτηκαν, στρέβλωσαν, φαλκίδευσαν και γελοιοποίησαν. Αυτοί, οι ξεδιάντροποι λαθρεπιβάτες του κομμουνιστικού κινήματος, οι επηρμένοι σκηνοθέτες αυτής της γελοίας ναρκισιστικής παράστασης την οποία έχουν το θράσος να αποκαλούν "ριζοσπαστική προοπτική."

Για τους πιο πάνω λόγους, θεωρώ όλους τους προαναφερθέντες ταξικούς προδότες και άξιους της αιώνιας περιφρόνησης της εργατικής τάξης και των τάξεων των υποτελών: των ανέργων, πρεκάριων, υποαπασχολούμενων, ανθρώπων με ειδικές ανάγκες, με προβλήματα υγείας, υπερήλικων, εξαθλιωμένων μικροαστών και αγροτών. 

Η ντροπή και το όνειδος ας μείνουν αιώνια πάνω τους, και τα ονόματά τους ας περιβληθούν για πάντα με το μαύρο στίγμα της ενσυνείδητης προδοσίας των αδυνάτων.

45 σχόλια:

  1. Δεν κάνεις και τον κόπο να το γράψεις και στα αγγλικά για το διεθνές «αναγνωστικό» κοινό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, μπορεί να το κάνω. Έτσι κι αλλιώς, δεν σκέφτομαι να συνεχίσω να γράφω για το επόμενο τουλάχιστο διάστημα. Έχει και η αηδία τα όριά της. Σιχάθηκα πια.

      Διαγραφή
  2. "Βάσει των πιο πάνω θεωρώ όλους τους προαναφερθέντες ταξικούς προδότες και άξιους της αιώνιας περιφρόνησης της εργατικής τάξης και των τάξεων των υποτελών: των ανέργων, πρεκάριων, υποαπασχολούμενων, ανθρώπων με ειδικές ανάγκες, με προβλήματα υγείας, υπερήλικων, εξαθλιωμένων μικροαστών και αγροτών.

    Η ντροπή και το όνειδος ας μείνουν αιώνια πάνω τους, και τα ονόματά τους ας περιβληθούν για πάντα με το μαύρο στίγμα της ενσυνείδητης προδοσίας των αδυνάτων."

    Καιρός ήταν να ειπωθεί η αλήθεια ως τέτοια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Για όλους τους λόγους που ΑΚΡΙΒΩΣ αναφέρεις, δεν πρέπει στιγμή να αφήσουμε τούτο το μετερίζι ...

    Η σιχαμάρα να μετατραπεί σε οργή, η οργή σε πείσμα, το πείσμα σε οργάνωση, η ογάνωση σε αγώνα ...

    Κι ο Αγώνας θα φέρει την Νίκη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό λέγεται «κριτική στήριξη»;
    http://tsak-giorgis.blogspot.co.uk/2012/05/blog-post_6657.html

    Στο μεταξύ, περιμένουμε το «επικαιροποιημένο» πρόγραμμα (του ΣΥΡΙΖΑ, Σκουρλέτης). Ο παραλογισμός, είκοσι μέρες πριν τις εκλογές και το δυνητικά πρώτο κόμμα αλιεύει ψήφους βάσει ανύπαρκτου προγράμματος (αλλά, όπως «εύστοχα» λέει και ο λαμπτήρας του Δρόμου στο «ο Αλίκης μέσα από τον Καθρέφτη» (Πιτσιρίκος), ο ΣΥΡΙΖΑ ασπάζεται τον Ηρακλειτισμό, ενώ οι ΚΚΕδες είναι οπαδοί του Ζήνωνα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχεις καταντήσει ο Δημοσθένης Λιακόπουλος του αριστερισμού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τσούζει ... ενώ το δημοσίευμα της Καϊμάκης έπρεπε να το καταπιούμε και να πούμε και ευχαριστώ. Πόσο πήρε το ντι Λίνκε στις προόσφατες στο Παλατινάτο; Γιατί άραγε το αδελφό κόμμα έπιασε πάτο;

      Διαγραφή
    2. Σε τσούζει όμως ρουφιάνε γι' αυτό και αντέχει

      avalanche

      Διαγραφή
    3. Και οι σχολιαστές σου δεν ειναι άλλοι απο τους θαυμαστές του Δημοσθένη Λιακόπουλου!

      Διαγραφή
    4. @Αλλέκος:
      Η καύσιμη ύλη της αφόρμησής σου από πού ξεκινάει να εκτυλίσσεται;;
      Από τη Χαλυβουργία και τους εργατικούς αγώνες ή από την πορτοκαλί επανάσταση της πλατείας Συντάγματος;; Ένας αληθινός Λιακόπουλος πάντως θα προφήτευε πως η επόμενη επέτειος των αγανακτισμένων - μετά του εκλογικού τους αυγατίσματος - θα είναι στον Παρθενώνα της Μακρονήσου. Οι ανακλητοί αιρετοί γραφειοκράτες της Κάτω Πλατείας και οι όψιμοι λάτρεις της εξάρτησης και εθνικής (λέγε με διαταξικής)ανεξαρτησίας και θα κληθούν και θα παρευρεθούν και θα χαιρετίσουν. Ξέρεις εσύ...

      Ο Αντώνης όμως Αλλέκο μου δεν είναι διάνοια που τη φτάνεις. Ούτε μπορείς να την υποτιμήσεις σε άχυρα και Λιακόπουλους. Αν πάλι ο Ζολά σου πέφτει αχώνευτη μανιέρα εμφανίσου κατά Εξάρχεια μεριά. Εκεί μαζεύονται κάτι θαυμάσιοι πουθενάδες, παντρεύουν το μαοϊσμό με τον ολοκληρωτικό καπιταλισμό και στο δια ταύτα απαγγέλλουν ενδιάμεσα στάδια και κοινωνικά συμβόλαια με τον αστισμό. Για το εφέ της τελετής ο Ρούσης και ο Χρύσης κάνουν εξορκισμό στην ηγεσία του ΚΚΕ που δεν αντιλαμβάνεται οτι η Ιστορία μας (ή μάς) τελείωσε (προφητεία Φράνσις) και το πάνελ (οι πρώην και ο Μαυρουδέας) οραματίζεται εν συνόλω τη νέα μεγάλη διάσπαση του κόμματος(προφητεία Αλ - Χαλβα). Εκεί δεν έχει διαλεκτική και φιλοτεχνημένο λόγο. Ούγκα μπούγκα - ΚΚΕ εν τάφω. Θα σου αρέσει Αλλέκο...

      Αντώνη, από σένα ζητώ συγνώμη για το ύφος και το περιεχόμενο. Ξέρω ότι δεν το εγκρίνεις. Η ναυτία όμως ανήκει σε όλους εξ ημών.
      Σου εύχομαι καλή δύναμη για να συμβάλλεις στον αγώνα των κομμουνιστών με τον υπέροχο, μοναδικό σου τρόπο. Μας πεισμώνεις, ξέρεις..

      hiliastis

      Διαγραφή
  6. Πολύ συγκροτημένο εύστοχο και επίκαιρο το κειμενό σου. Συγχαρητήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κείμενο δεν είναι παρέμβαση. Είναι αργά πια για αυτό. Είναι απλώς δήλωση ότι εγώ τα χέρια μου δεν τα βρωμίζω. Δεν μου λέει τίποτε το παιχνιδάκι της κάστας μου.

      Διαγραφή
  7. Η αστική τάξη και ο ιμπεριαλισμός τρέμουν την απόφαση σου να σταματήσεις το γράψιμο Αντώνη. Όπως έκανε και τις άλλες 3456 φορές που δήλωσες το ίδιο. Το κίνημα έχει απόλυτη ανάγκη από στοχοπροσηλωμένους και αμετακίνητους μπλόγκερ σαν και 'σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μεγάλες αλήθειες αλλά δυστυχώς τα πράγματα έχουν πάρει ήδη το δρόμο τους με ευθύνες πολλών. Συμπεριλαμβάνω και τον εαυτό μου σ' αυτούς και είναι στιγμές που ομολογώ πως βιώνω μεγάλο αδιέξοδο πολιτικά και συνδικαλιστικά.
    Όσο για το ζήτημα της "απόσυρσής" σου έχω να σου πώ ότι κι εγώ σκέφτηκα αυτή την προοπτική αρκετές φορές τον φετινό χειμώνα και την σκέφτομαι ακόμα, όμως πιστεύω ότι οι εξελίξεις δεν θα μας το επιτρέψουν!

    maestro

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς είμαι σε θέση να γνωρίζω από πρώτο χέρι ότι οι Ευρωπαίοι αριστεροί περιμένουν απ' τον Σύριζα να φέρει τον σοσιαλισμό και δεν ξέρουν καν ότι υπάρχει κάτι που λέγεται ΚΚΕ (ας όψονται οι Ζίζεκ και οι οδηγοί τους στην ελληνική πολιτική). Είναι να βάζεις τα κλάμματα. Οι συνέπειες δεν θα περιοριστούν στην Ελλάδα. Μιλάμε για κοσμοϊστορικών διαστάσεων φιάσκο. Διότι βέβαια ο Δραγασάκης ο άνθρωπος πού να ξέρει ότι οι προσδοκίες που έχτισαν οι επιτήδειοι της θεωρητικής φούσκας είναι για Τσάβεζ και πάνω.

      Από μια άποψη λυπάμαι και τους παλιούς Συριζαίους, από μια άλλη μας λυπάμαι όλους.

      Διαγραφή
    2. Θα πέσει πολύ ξύλο. Θα ακούει ο κόσμος "αριστερός" και θα ρίχνει φάπα.

      Διαγραφή
  9. Πάρα πολύ ουσία σε μικρή έκταση.

    Το δέκατο σημείο είχε ακόμη περισσότερη σημασία μιας και προβλέπει πολιτικά το μέλλον. Οι απόψεις μας ταυτίζονται 100% και τελικά καταλαβαίνω πως δεν είναι προσωπική απαισιοδοξία, ολοένα και περισσότεροι βλέπουνε το ίδιο μέλον. Αυτό ακριβώς βλέπουμε γύρω μας. Κόσμο να περιμένει σωτήρες. Κι όταν οι σωτήρες αποδειχθούν φαφλατάδες θα έρθει η βία. Θα είναι βία εκφρασμένη εθνικιστικά και ακόμη πιο ετσιθελική, θα την χαρακτηρίζει ακόμη περισσότερο το "λύση εδώ και τώρα" και θα είναι καταστροφική για κάθε πιθανή οργάνωση και διόγκωση της πάλης.

    Ενδιάμεσα (ανάμεσα στη "ευρωπαϊκή σοσιαλδημοκρατία" και το φασισμό) θα υπάρξει "επαναστατικό κλίμα". Αυτό που σπας το σούπερ μάρκετ και παίρνεις ό,τι βρεις μπροστά σου. Και θα χαιρετίζεται η επανάσταση από Ευρωπαϊκά αδερφά κόμματα, κινήματα και λοιπά κουρέλια.

    Παγκοσμιοποιημένες ομορφιές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αντώνη άσε τις 'μαλακίες' και γράφε.
    Γράφε φιλοσοφικά, πολιτικά, ιδεολογικά, κωμικοτραγικά, γράφε ότι σου έρχεται στο κεφάλι.
    Προσωπικά σου χρωστάω μεγάλο ποσοστό του σημερινού τρόπου σκέψης και διαλεχτικής που παράγω.
    Είχα την υποδομή αλλά ο τρόπος που έδενες τη θεωρία με τις εξελίξεις, έδιναν μεγάλη ώθηση στην αναγνώριση της.
    Επιπλέον μη υποτιμάς αυτό που ο ίδιος έχεις αναδείξει.....προλεταριακή υπομονή, κομμουνιστική πειθαρχία, επαναστατικό πείσμα....και τέλος πάντων ανακάλεσε και γρήγορά...με άγχωσες πρωι-πρωί....

    ΠΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπογράφω και εγώ το κείμενό σου, αλλά συμφωνώ και με το σχόλιο του Φάρου. Μη ξεχνάμε τον δρόμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χθες ήμουν στην ομιλία του Ταρίκ Αλί που διοργάνωνε ΝΑΡ/νΚΑ στην Αθήνα. Ο Ταρίκ λοιπόν επί της ουσίας έκανε προεκλογική φιέστα για τον ΣΥΡΙΖΑ, όπου μισή ώρα ισχυριζόταν ότι όλη η αριστερά πρέπει να ρίξει ΣΥΡΙΖΑ και το ΚΚΕ πρέπει να καταποντιστεί εξαιτίας του σεχταρισμού του!!! Οπότε μαζί με Ζίζεκ πάει και αυτός (αν και τον είχα σε κάποια εκτίμηση σε σχέση με τον Σλοβένο ντενεκέ!)

    ctalin

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει γίνει εδώ και πάνω από ένα χρόνο όλη η απαραίτητη διεργασία με τους εν Λονδίνο και Παρίσι αριστερούς. Στην πραγματικότητα, η "δουλειά" ξεκίνησε πολύ πιο νωρίς. Από το συνέδριο για τον κομμουνισμό μπήκαν τα πρώτα θεμέλια.

      Ε, και ο Τροτσκισμός του Αλί είναι ταμάμ για τη δουλειά.

      Διαγραφή
    2. Ζίζεκ, Χάρβεϊ, Άλι έχουν επιστρατευτεί. Περιέργως, ο Νέγκρι δεν φαίνεται να έχει πέσει με τα μούτρα στο παιχνίδι. Ούτε ο Ρανσιέρ, που θα δω απόψε. Μπαντιού εκτός, Τζέιμσον εκτός.

      Διαγραφή
    3. Εγώ χαίρομαι. «Αποκάλυψη Τώρα» για το καθηγητικό πορνοκατεστημένο.

      ----

      Στο 35:00 --> και κυρίως 54:00

      http://vimeo.com/39751589

      Ο κ. καθηγητής εκπροσωπεί τη τζημεροϊκή συνιστώσα «Δράση-Κομμουνιστική-Επανα-δημιουργία»;

      Διαγραφή
  13. Αντώνη, χρειαζόμαστε τις αναλύσεις σου. Συνέχισε, σε παρακαλώ. Διαβάζοντας τα κείμενά σου, αναθεώρησα πολλές από τις πάγιες απόψεις μου και ψήφισα για πρώτη φορά ΚΚΕ στις 6/5 (σε παλαιότερες εκλογές, ψήφιζα "άλλα κόμματα της αριστεράς"). Σε μεγάλο βαθμό (όχι αποκλειστικό βέβαια) το ότι ψήφισα ΚΚΕ, οφείλεται στη μελέτη των κειμένων σου.

    Άλλωστε για τους κομμουνιστές είναι οι δυσκολίες. Μην τους κάνεις τη χάρη -πραγματικά σε ικετεύω (και χρησιμοποιώ το ρήμα αυτό με επίγνωση).

    Κάποιος που είχε άλλο nick

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως μετά τις εκλογές ρε παιδιά. Τώρα έχουν αμολήσει και τους Αντάρσυους πάνω μας και δεν σηκώνεται πια η ατμόσφαιρα. Είναι εντελώς νοσηρή.

      Διαγραφή
  14. Κι οι δάσκαλοι της νεολαίας γδαρτάδες,
    κόβουν στα μέτρα τους τους μαθητάδες,
    κάθε σημαίας πλαισιώνουν τους ιστούς,
    με ιδεώδεις υποτακτικούς,
    που είναι στο μυαλό νωθροί,
    μα υπακοή έχουν περισσή,
    τους έχω βαρεθεί

    Ετσι ηταν παντοτε τωρα θα αλλαξει ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. http://www.youtube.com/watch?v=OP0kdG8EIQg&feature=share

    αξίζει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αντώνη αναθεώρησε! είσαι πραγματική όαση...
    Ολα αυτά που λες στο ποστ από επάνω τα έχω σκεφτεί χίλιες φορές, αλλά εγώ θα χρειαζόμουν ...εγκυκλοπαίδεια για να εκφράσω. Κοινώς η δουλειά σου είναι πολύτιμη.
    Και όσο για το σπάσιμο νεύρων, να δεις το τι τραβάμε εμείς στο face to face, που μετά από κάθε εξόρμηση θέλω και τρία χάπια για το στομάχι με αυτά που ακούω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μας την πέφτουν οι "σύντροφοι" ρε Τρας, θέλουν να μας κλείσουν το στόμα. Δεν βλέπεις τι γίνεται; Έχουν φρυάξει. Το παιχνίδι είναι πολύ χοντρό. Δεν αφορά μόνο την Ελλάδα. Αφορά και άλλες χώρες. Θέλουν να τελειώνουν με τον κομμουνισμό.

      Διαγραφή
    2. Όπως τα λες είναι Αντώνη. ΟΜΩΣ, οι δυσκολίες είναι για τους κομμουνιστές.

      Και πάντα ήταν, είναι και θα είναι δύσκολα τα πράγματα. Και μπορεί να δυσκολέψουν στο (άμεσο) μέλλον περισσότερο. Δεν χρειάζεται απογοήτευση όμως. "Όλα συνεχίζονται"... Γι' αυτό (επιπροσθέτως των όσων σού έγραψα του πρωί), συνηγορώ απόλυτα σε όσα είπε ο Trash.

      Κάποιος που είχε άλλο nick

      Διαγραφή
    3. Χειρώνακτας Κογκνιτάριος31 Μαΐου 2012 - 12:08 π.μ.

      “Βαδίζουμε σαν συμπαγής ομάδα από έναν απόκρημνο και δύσκολο δρόμο, πιασμένοι γερά χέρι με χέρι. Είμαστε απ' όλες τις μεριές κυκλωμένοι από εχθρούς, και είμαστε σχεδόν πάντα αναγκασμένοι να βαδίζουμε κάτω από τα πυρά τους. Ενωθήκαμε ύστερα από ελεύθερα παρμένη απόφαση για να πολεμήσουμε τους εχθρούς κι όχι για να πέσουμε στο γειτονικό βάλτο, που οι κάτοικοί του από την αρχή μες κατέκριναν, γιατί ξεχωρίσαμε σε ιδιαίτερη ομάδα και διαλέξαμε το δρόμο του αγώνα αντί το δρόμο της συμφιλίωσης. Και τώρα μερικοί από μας αρχίζουν να φωνάζουν: πάμε σ'αυτό το βάλτο! Κι όταν αρχίζουμε να τους μαλώνουμε, απαντούν: τι καθυστερημένοι που είστε! Και πώς δεν ντρέπεστε να μας αρνιέστε την ελευθερία να σας καλούμε σε καλύτερο δρόμο! - Ω, ναι, κύριοι, είστε ελεύθεροι όχι μόνο να μας καλείτε, μα και να πάτε όπου θέλετε, ακόμα και στο βάλτο. Έχουμε μάλιστα τη γνώμη ότι η πραγματική θέση σας βρίσκεται ισα-ίσα στο βάλτο και είμαστε έτοιμοι να σας προσφέρουμε κάθε βοήθεια για να κουβαληθείτε εκεί. Μόνο άστε τα χέρια μας τότε, μην πιάνεστε από μας και μη λερώνετε τη μεγάλη λέξη ελευθερία, γιατί και μεις είμαστε “ελεύθεροι” να πάμε όπου μας αρέσει, ελεύθεροι να πολεμήσουμε όχι μονάχα το βάλτο, αλλά και κείνους που τραβάνε για το βάλτο!”

      Ξέρεις ποιός το έγραψε αυτό. Δε μασάμε.

      Διαγραφή
    4. Αυτό το έγραψε αυτός που περισσότερο από όλους θέλουν να κυλήσουν στο βάλτο τους. Γιατί τους φοβίζει, για αυτό.

      Διαγραφή
    5. Δείτε και το σχετικό τρακτ άνω δεξιά στη σελίδα εδώ. Ο πίνακας του φόντου, αν δεν τον αναγνωρίζετε, είναι το «βαλτοτόπι με υποστατικό» αν μεταφράζω καλά το Marschlandschaft mit Bauernhof.

      Διαγραφή
  17. δεν μασαμε....http://www2.rizospastis.gr/story.do?id=6872294&publDate=30/5/2012 μητσουλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ψηλα τα κεφαλια και τις σημαιες...

    "συνεργάστηκαν οργανωμένα για την δυσφήμιση και γελοιοποίηση του Κομμουνιστικού Κόμματος, το οποίο σε σειρά άρθρων και παρεμβάσεων στο εξωτερικό παρουσίασαν ως ιστορικά ασήμαντο, πολιτικά ανύπαρκτο και ιδεολογικά αντιδραστικό -- όταν ενοχλούνταν καν να αναφέρουν την ύπαρξή του και τις δράσεις του. Υπάρχουν τα κείμενα και τα πειστήρια για αυτό, όπως και για όλα τα άλλα σημεία"

    Τα κείμενα αυτα που λες οτι υπάρχουν με ενδιαφερουν...καμια πληροφορια παραπανω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημοσιεύτηκαν ήδη δύο, από Νιού Λεφτ Ριβιού και Λε Μοντ. Ο dkoss έχει εντοπίσει και άλλα, και Λιμπερασιόν, αν δεν απατώμαι.

      Διαγραφή
    2. Το Λόντον Ριβιού οβ Μπουκς επίσης κάνει "θετική" προπαγάνδα για ΣΥΡΙΖΑ σε τακτή βάση, μέσω κειμένων των γνωστών.

      Διαγραφή
  19. @Αντώνη:
    Σκέψου λίγο και εμάς, που εκτός από τους "συντρόφους" έχουμε να αντιμετωπίσουμε και τους Χρυσαυγίτες που πλέον είναι ξεσαλωμένοι και προκλητικότατοι, και ίσως καταλάβεις τι εννοώ. Και φυσικά υπάρχουν οι επιθέσεις από (παλαιο)ΠΑΣΟΚους, δεξιούς, "αντιεξουσιαστές" κλπ κλπ, καθώς και από απογοητευμένους φίλους του κόμματος που ξεσπάνε επάνω μας, για να τα πουν και αυτοί κάπου...
    Εκείνο που εγώ βλέπω πάντως, είναι πως οι αστικές δυνάμεις θεωρούν το ΚΚΕ ήδη στο καναβάτσο, οπότε αφήνουν τις "επικουρικές δυνάμεις" της ΑΝΤΑΡΣΥΑ να ασχοληθούν με το αποτελείωμα του.
    Αυτό ίσως να είναι το μόνο καλό. Κατά την προσωπική μου αντίληψη, μας υποτιμάνε βάναυσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας σκέφτομαι, και όχι λίγο. Ξέρω ότι είναι τρομερά δύσκολα. Εδώ έχουν γίνει τα δικά μου νεύρα νερό, ιδιαίτερα με την στάση των ανταρσυωτών μετά από τόσα και τόσα που ζήσαμε πρωτύτερα, μετά την 20 Οκτώβρη, μετά το θέμα με τη ΧΑ στη Χαλυβουργία, κλπ.

      Διαγραφή
    2. Αντώνη, και κάτι άλλο σχετικά με Δουζίνα, Μπαντιού και «Πλατείες».

      Το ξύπνημα της ιστορίας περιέχει δύο μόνο αναφορές στους [ισπανούς] «αγανακτισμένους» και μια έμμεση σε σχέση με Ρανσιέρ (ας σημειωθεί ότι το κεφάλαιο που αναφέρεται στη Δύση είναι αυτό της «λανθάνουσας» εξέγερσης όπου συζητά την «προδοσία» του εργατικού κινήματος (ασφαλιστικό) από τις συνδικαλιστικές ηγεσίες [CGT]). Ο Μπαντιού σε αντίθεση με Δουζίνα υποστηρίζει ότι αν υπάρχει κάποιο [δυνητικό] δίδαγμα των αγανακτισμένων είναι το «δίδαγμα» τους δεν «μεταφράζεται» κοινοβουλευτικά [μη μεταβατικότητα της σχέσης]. Οι Ισπανοί θα έπρεπε να ανακηρύξουν/αντιμετωπίσουν τις εκλογές που έδωσαν Ραχόι ως «άκυρες». Όποια αποσπάσματα αναφέρονται στον λαό/ενότητα κ.λπ σχετίζονται με την πιθανότητα γέννησης/ανασυγκρότησης ενός νέου κόμματος εκεί που μαζικό κόμμα δεν υπάρχει/φθίνει. Ο Δουζίνας ωστόσο μιλάει για το «τι ψήφισαν οι πλατείες», οι συριζαίοι.ανταρσιώτες για «λαϊκή ενότητα» που περιλαμβάνει τους πάντες και οδηγεί σε κυβέρνηση διαχείρισης της καπιταλιστικής κρίσης, κ.ο.κ.

      Ένα ένα τα ζητήματα θα αντιμετωπιστούν, υπάρχει ζωή και μετά τις εκλογές

      Διαγραφή
    3. Χρήσιμες παρατηρήσεις, ευχαριστώ.

      Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου με την τελευταία πρόταση. Αλλά φτάσαμε σε ένα σημείο υστερίας μετά την ομαδική παράκρουση κάποιων στον Ανταρσύα, που έχουν ξεπεράσει τους Συριζαίους σε υπερθεματισμό φαντασιώσεων. Τα λέει και ο Σφυροδρέπανος αρκετά καθαρά.

      Διαγραφή
    4. Είδα και το πρόγραμμα, το κομβικό σημείο είναι η «αναδιαπραγμάτευση της δανειακής». Όλες οι «υποσχέσεις» τελούν υπό την αίρεση της εν λόγω αναδιαπραγμάτευσης, αυτό είναι το καινούργιο φρούτο [ακυρώνουμε μνημόνιο, αναδιαπραγματευόμαστε από μηδενική βάση τις δόσεις]. Εν ολίγοις, υπόσχονται νέο μνημόνιο ΙΙΙ. Θα τα δούμε αύριο και στο Ρίζο. Ο Κουβελάκης (29/5) είχε πάρει ήδη γραμμή (σε αυτό που μεταφράζω τώρα). Εμένα μου φαίνονται για δέσιμο (υποτίθεται θέλουν να καταργήσουν πανευρωπαϊκά το Μάαστριχτ, Λισαβόνα, κ.ο.κ. τη στιγμή που ενσωματώνεται το δημοσιονομικό σύμφωνο και το ευρώ+ στις εθνικές νομοθεσίες), αλλά ως γνωστόν οι νοητικές μου ικανότητες δεν φτάνουν στο ύψος των μαομαρξιστικών ταχυδακτυλουργιών των νεοπασόκων (Μηλιός και σία).

      Διαγραφή
    5. Και μένα για δέσιμο μου φαίνονται, αλλά για να πω την αμαρτία μου, χίλιες φορές τέτοια κείμενα παρά λενινιστικές ονειρώξεις από τους διανοούμενους του ΑΝΤΑΡΙΖΑ. Τουλάχιστον δεν σου σπάνε τ' @ρχίΔ%^, έχεις τη δυνατότητα να πεις δυο πράματα με κάποια ηρεμία σε ό,τι αφορά την βιωσιμότητά τους, την ουσία τους ταξικά, κλπ.

      Διαγραφή
  20. Το θέμα είναι να ασχοληθεί κανείς με το πολιτικό προϊόν που λέγεται Σύριζα ή να το αφήεσει να λήξει από την ημερομηνία λήξης του στο ράφι της λήθης της ιστορίας σαν ένα ακόμη αναχωματικό προϊόν του οπορτουνισμού.
    Αν δεν ασχοληθείς μαζί τους κινδυνεύεις να χαρακτηριστείς ότι φοβάσαι την πολιτική αντιπαράθεση.
    Αν ασχοληθείς θα χαλάσεις χρόνο και φαιά ουσία για ένα έκτρωμα του σύγχρονου σοσιαλκαπιταλισμού.
    Το μόνο που μένει λοιπόν είναι που και που να τους στέλνεις χαιρετίσματα και σιχτηρίσματα γιατί από πολιτική και ιδίως ιδεολογική αντιπαράθεση.........το έχουν χάσει!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι φίλε μου το πρόβλημά μας να ήταν αν θα ασχοληθούμε ή δεν θα ασχοληθούμε με τον ΣΥΡΙΖΑ. Το πρόβλημά μας είναι ότι πρέπει να γίνουμε Χουντίνι για να επιβιώσουμε βιολογικά. Δεν υπάρχει exit plan στο πολιτικό σκηνικό που διαμορφώθηκε και ο λαός εγκλωβίστηκε πλήρως. Και το θέμα είναι ότι αυτό στο οποίο εγκλωβίστηκε, παρά κάποιες αρχικές ελπίδες μετά τις 6 Μάη -- και ιδιαίτερα μετά το ξεκαθάρισμα από πλευράς ΣΥΡΙΖΑ ότι πάει με πρόγραμμα άλλα αντί άλλων (φορολογικό, "εθνική αξιοπρέπεια", "τέλος στον σάπιο δικομματισμό" και από οικονομική ουσία άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε-- είναι ότι ο εγκλωβισμός αυτός σκοτώνει.

      Διαγραφή