Δευτέρα, 23 Ιανουαρίου 2012

Βρέχει ενότητα για το εργατικό κίνημα...


Η κατάληψη της εξουσίας...

Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/01/2012
Το ΚΚΕ δεν είναι εύκολο να το αντιμετωπίσεις με λογικά επιχειρήματα [για αυτό υπάρχουν τα ΜΑΤ, κουτό!]. Άλλο πράγμα η διαμαρτυρία και άλλο πράγμα η νταηλίδικη παρεμπόδιση της διαπραγμάτευσης μεταξύ εργοδοτών και εργαζομένων [το να πουλάς τον εργάτη ποτέ δεν πεθαίνει, δεν το σκιάζει φοβέρα καμιά...]. Αυτό δεν είναι ταξική πάλη [άσε να μαντέψω ποια είναι η ταξική πάλη που επιθυμείς εσύ...α, ναι, αυτή που μας σπάνε στο ξύλο οι εργοδότες σου], αλλά χάπενινγκ για τα δελτία των οκτώ [Καλέ wow! Λίγο ακόμα και θα γίνουν της μόδας οι ΠΑΜΙτες. Δεν θα βγαίνεις ούτε για πλάκα Κολωνάκι χωρίς μπλουζάκι του ΠΑΜΕ!]. Εκτός αν θέλουν να βοηθήσουν την κυβέρνηση να αποφασίσει αυτή μονομερώς [Παιδί μου τι τα θες, αυτό το σύστημα, όλο αναπαράγεται! Που να σ' ακούσει εσένα ο κομμουνιστής, Τσε Γκεβάρα μου!], όπως απειλεί να κάνει. Το νέο ΚΚΕ [α, το πήρες χαμπάρι, πονηρούλη...] δεν ενδιαφέρεται να γίνει με δημοκρατικό κοινοβουλευτικό τρόπο πλειοψηφία [Άσ' τα. Και είναι πολλές οι καρέκλες! Αμάν αυτό το γραφειοκρατικό πνεύμα του κομμουνιστή, ούτε μια καρέκλα δε σηκώνει!]. Γι' αυτό και δεν το ενδιαφέρουν οι πολιτικές συνεργασίες [ούτε οι εταιρείες (εκ του εταίρα, είπαμε)]. Δεν μπορεί να αντέξει τον λαϊκό έλεγχο [εσύ είσαι ο "λαϊκός έλεγχος", φαντάζομαι. Και ότι θα ορκιζόμουν πως είσαι κλητήρας του ΣΕΒ] και τις δημοκρατικές διαδικασίες [πάνω από όλα η δημοκρατία!]. Η επαναστατική κατάληψη της εξουσίας και η δικτατορία του προλεταριάτου (χωρίς προλεταριάτο!) [δεν υπάρχεις, προλετάριε, δεν υπάρχεις, δεν υπάρχεις! Υπάρχουν μόνο δημοσιογράφοι, διανοούμενοι και πολιτευτές! Γλείψε μας τ' αρχίδια!] είναι, γι' αυτούς που κουμαντάρουν ένα κόμμα που ουδεμία σχέση έχει με εκείνο της μεταπολίτευσης [σας έλειψε;], η βασική επιλογή. Περιγράφεται ως ξεσηκωμός και συμμαχία των πλατιών λαϊκών στρωμάτων και της μικρομεσαίας αγροτιάς, που θα καταλάβουν την εξουσία [φοβάσαι λίγο; Λιγουλάκι;] και θα καλέσουν το κόμμα να κυβερνήσει [α ναι, πού το είδες μανούλα μου αυτό; Με τηλέφωνο θα το καλέσουν ή με σήματα καπνού, να ξέρω]. Πως, με ποιους [με σένα όχι, ζήλεια, ζήλεια!], σε ποιους διεθνείς συσχετισμούς [ε, να περιμένουμε να ιδρυθεί η Λαϊκή Δημοκρατία της Αλάσκας πρώτα, μην τρελαίνεσαι], με ποια οικονομία [με ε-βρωμόλογα και κούρεμα, όπως εσύ], τους είναι αδιάφορο. Άλλωστε, στους θρησκευτικού χαρακτήρα φανατισμούς [Είδες; Μόνο η λατρεία του χρήματος είναι κοσμική λατρεία παιδί μου!] προέχει η αφοσίωση και η πίστη στις αλάθητες επιλογές [Ναι, ναι, Ταλιμπάνοι, ασ' τα!]. Ο δικός τους μονοκομματικός σοσιαλισμός δεν θα είναι σαν τους άλλους [ρε δεν μπαίνεις μέσα λέμεεεε!], διότι, όπως έχει πει παλαιότερα η κ. Παπαρήγα, έχουμε διδαχτεί από τα λάθη που έγιναν! [Ναι, το ότι υπάρχει εφημερίδα Αυγή σήμερα όπου γράφεις μέσα εσύ είναι ένα λάθος. Δεν είναι;] Το μοναστήρι να είναι καλά. [και συ καλύτερα].

Δ.Σ.Κ. [Δεν Σηκώνω Κομμουνισμό]

Αυγή [Σούρουπο]

21 σχόλια:

  1. Έτσι κι αλλιώς αυτή η ιστορία θα τελειώσει με αίμα. Αν θα τη φάμε απ΄τους φασιστες ή αν θα τη φάμε από "συντρόφους" το ίδιο και το αυτό.

    Το σίγουρο ειναι πως η οργή θα ξεσπάσει συντεταγμενα πρώτα εναντια στους κομμουνιστές απο όλες τις κατευθύνσεις.

    Στην ουσία τίποτα καινούριο και τίποτα πραγματικά τρομακτικό. Ετσι κι αλλιώς εμείς θα τη φάμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαμογελάμε κατά μέσα. Αυτό το χαμόγελο, το κρύβουμε τώρα.
      Παράνομο χαμόγελο, όπως παράνομος έγινε κι ο ήλιος,
      παράνομη και η αλήθεια. Κρύβουμε το χαμόγελο,
      όπως κρύβουμε στην τσέπη μας, τη φωτογραφία της αγαπημένης μας,
      όπως κρύβουμε την ιδέα της λευτεριάς, ανάμεσα στα δυο φύλλα της καρδιάς μας.
      Όλοι εδώ πέρα έχουμε έναν ουρανό και το ίδιο χαμόγελο.

      Αύριο μπορεί να μας σκοτώσουν. Αυτό το χαμόγελο,
      κι αυτόν τον ουρανό, δεν μπορούν να μας τα πάρουν.

      Διαγραφή
  2. μου θύμησες τον Αποστόλη απ την Ελληνοφρένεια στον σχολιασμό,τον Ρίτσο τι τον ήθελες και μελαγχόλησα http://www.youtube.com/watch?v=BQBD8C2s8nU ευτυχώς έχει αισιόδοξο τέλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μ'εκανες και γέλασα. Ολη μέρα δεν με χωράει ο τόπος. Με κατι τετοια όπως το παραπάνω κείμενο της Αυγης και κατι άλλα εχω αρχισει να θυμώνω με τον εαυτό μου πια και το χειροτερο να καταθλίβομαι, αυτό που λεμε διεγερμένη κατάθλιψη. Οσες αναλύσεις και να γίνουν εγώ δεν μπορώ να καταλάβω πως ακόμα καθόμαστε και το συζητάμαι. Τι γνώμη έχετε για την ένοπλη δράση; Εγω θετική αλλά με σταματά το ποιον θα πρωτοσκοτώσω. Γιαυτό καλύτερα ας το διασκεδάσουμε λίγο, ειναι αφόρητο να ζεις σε μια χώρα με δικτατορία και ελάχιστοι να το έχουν πάρει χαμπάρι.
    Εύη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ δεν μπορώ να σκοτώσω ούτε κουνούπι. Τι γνώμη να έχω για την "ένοπλη δράση";

      Για τη ζωή μας νοιάζει, κι όχι για τον θάνατο.

      Απλά αρνούμαι να αποκηρύξω εκ των προτέρων την συγκροτημένη και στοχευμένη προλεταριακή βία και να ηθικολογώ σαν πάστορας για εξεγέρσεις. Το βρίσκω ποταπό.

      Διαγραφή
  4. Απίστευτο κείμενο, συγκλονιστικό, πραγματικά.
    Αληθινό μίσος για το ΚΚ, ίσως τους θυμίζει τι ήταν, πριν ξεπουληθούν.
    Λύσσα, χειρότερη και από του Άδωνη.
    Όλα τα λεφτά, το παράπονο που βγάζει ο Δεν Σηκώνω Κομμουνισμό, με τη φράση, "ένα κόμμα που ουδεμία σχέση έχει με εκείνο της μεταπολίτευσης"
    Ακόμα σημαντικότερη, η πρώτη φράση του κειμένου, "Το ΚΚΕ δεν είναι εύκολο να το αντιμετωπίσεις με λογικά επιχειρήματα".
    Κατηγορείς κάποιον για έλλειψη λογικών επιχειρημάτων, και στις επόμενες γραμμές επιτίθεσαι χυδαία και άνανδρα, χωρίς την παραμικρή προσπάθεια τεκμηρίωσης,
    εκτός την καραμέλα περί διεθνών συσχετισμών.
    Κανένα νέο από το Κ.Κ.Αλάσκας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όλα τα λεφτά, το παράπονο που βγάζει ο Δεν Σηκώνω Κομμουνισμό, με τη φράση, "ένα κόμμα που ουδεμία σχέση έχει με εκείνο της μεταπολίτευσης"

    Είδες μελαγχολία; Έτσουξε το κείμενο της 15ης Γενάρης, αδελφέ μου, έτσουξε πολλούς αυτό το κείμενο που κανε τον Λένιν να χαμογελάσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ΛΔΑ (Λαϊκή Δημοκρατία Αλάσκας) είναι έτοιμη, περιμένει εντολή απ' το Μηλιό για να σηκώσει το λάβαρο.

      Διαγραφή
  6. Απαράδεκτο (τουλάχιστον,για να μην πω τίποτα χειρότερο) το παραπάνω κείμενο της Αυγής.
    Από εκεί και πέρα,το βρίσκω πολύ βαρετό να ασχοληθώ παραπάνω με τον πόλεμο μεταξύ των δίδυμων πυλώνων της καθεστωτικής αριστεράς.Για να μην παρεξηγηθώ,σε καμία περίπτωση η παραπάνω διατύπωση δεν σημαίνει ότι κρατάω ίσες αποστάσεις ανάμεσα στους δύο.Σέβομαι,όπως κάθε κομμουνιστής θα έπρεπε να κάνει,τους αγώνες που έχει δώσει το ΚΚΕ στο παρελθόν.Σε καμία περίπτωση όμως αυτό δεν σημαίνει ότι θα μπω στον στημένο πόλεμο μεταξύ των δύο "μεγάλων" της αριστεράς.Θεωρώ άλλωστε πως κάτι τέτοιο δεν προάγει σε καμία περίπτωση την επαναστατική-κομμουνιστική πάλη.
    Θεωρώ πως σαφώς και θα πρέπει να γίνει κριτική στο παρόν δημοσίευμα (οξύτατη μάλιστα),αλλά καλό θα ήταν να γίνει κριτική (ανεξάρτητα από το επαίσχυντο άρθρο της Αυγής) και στην ηγεσία του ΚΚΕ.Να γίνει κριτική για το θολό πρόγραμμα της λαϊκής εξουσίας-λαϊκής οικονομίας (χωρίς επανάσταση),να γίνει κριτική στις ιστορικές προδοσίες της εργατικής τάξης από μέρους της,να μετατοπιστεί η συζήτηση εκεί.
    Άλλωστε,ο ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ δεν μπαίνει καν σε αυτήν την κουβέντα.Ο ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ άλλωστε δεν είναι ούτε στα λόγια με την ανατροπή του καπιταλισμού

    Φιλικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Πέτρος Κ.:

    Κατανοητός. Ούτε με τον ένα ούτε με τον άλλο, στημένο το ματς.

    Με την απεργία τι να κάνουμε; Να ρίξουμε ένα ωραίο χέσιμο στο ΚΚΕ, έτσι για να μην πάρει θάρρος και κανας άλλος να κινητοποιηθεί; Θα βοηθήσει αυτό, ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Α, το πρόγραμμα λαϊκής εξουσίας χωρίς επανάσταση...δεν.

    Τα είπαμε τα ξαναείπαμε, αυτός της Αυγής όταν το είδε έπαθε μια υστερία, αλλά το επεισόδειο δεν το είδαν όλοι.

    Οπότε, ρίξε μια ματιά, να ξέρεις λίγο καλύτερα το μπακγκράουντ των εσχάτως τεκταινομένων, γιατί θα το ξαναθίξουμε το θέμα: http://leninreloaded.blogspot.com/2012/01/blog-post_7544.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οπότε, το ΚΚΕ τώρα γιατί να το βρίσουμε; Εθιμοτυπικά ας πούμε; Για να πάει καλά ο χρόνος; Από κεκτημένη; Από συνήθεια; Επειδή έτσι μας αρέσει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αντώνη,μάλλον δεν έγινα κατανοητός.Ανέφερα στο προηγούμενό σχόλιό μου ότι είναι μακριά από εμένα η λογική των ίσων αποστάσεων.Άλλο αυτό όμως και τελείως διαφορετικό να στοιχίζεται κάποιος πίσω από τις εκάστοτε επιλογές του ΚΚΕ.
    Το κείμενο της Αυγής είναι ανάξιο σχολιασμο.Ή καλύτερα είναι άξιο υβριστικού σχολιασμού.Πολύ καλά μέχρι εδώ.
    Ταξική ειρήνη με την εργοδοσία μας λέει η Αυγή.Μαζί σου στο κράξιμο σχετικά με αυτό.Το πρόβλημα όμως ξεκινά όταν μπαίνουμε (όσοι τουλάχιστον δεν θέλουν) σε διαδικασία υποστήριξης του ενός ή του άλλου πυλώνα της καθεστωτικής αριστεράς.
    Το γεγονός ότι οι δυνάμεις του ΚΚΕ και του ΠΑΜΕ πρωτοστατούν το τελευταίο διάστημα σε διάφορες εργατικές κινητοποιήσεις (με κορυφαίο παράδειγμα αυτό της Χαλυβουργίας),δεν πρέπει κατά την δική μου άποψη να αφήνει εκτός κριτικής την ηγεσία του.Κατά την άποψή μου,τόσο ο ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ όσο και το ΚΚΕ παίζουν τον ρόλο πυροσβέστη στην ανάπτυξη κινήματος με σαφή αντικαπιταλιστικά, ανατρεπτικά χαρακτηριστικά.Αυτό ήθελα να εκφράσω παραπάνω και σε καμία περίπτωση να υποστηρίξω το εθιμοτυπικό βρίσιμο προς το ΚΚΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. "Το γεγονός ότι οι δυνάμεις του ΚΚΕ και του ΠΑΜΕ πρωτοστατούν το τελευταίο διάστημα σε διάφορες εργατικές κινητοποιήσεις (με κορυφαίο παράδειγμα αυτό της Χαλυβουργίας),δεν πρέπει κατά την δική μου άποψη να αφήνει εκτός κριτικής την ηγεσία του"

    Εύλογο είναι αυτό, ίσως δεν συνεννοηθήκαμε. Αλλά υπάρχουν στιγμές και στιγμές στην ιστορία. Εγώ δεν άσκησα κριτική στο ΚΚΕ; Για την μη αντίδραση στο σηκηνικό που προηγήθηκε του coup Παπαδήμου, πριν λίγους μήνες; Για τον 902, λίγο παλιότερα; Για την Τυποεκδοτική, πιο παλιά; Για ένα κείμενο θέσεων για το Κυπριακό; Δείχνω καμιά τρέλα με την Παπαρήγα ή την Κανέλη; Αλλά όταν συμφωνώ με μια πολιτική στάση, όπως συμφώνησα το καλοκαίρι στο Σύνταγμα, όταν εξεγείρομαι για την διαστρέβλωση και την κακοπιστία που οδήγησε στα γεγονότα της 20ης, όταν ενθουσιάζομαι που βλέπω το κόμμα να αναλαμβάνει πρωτοβουλία, να ενεργεί αγωνιστικά σε μια τόσο κρίσιμη φάση, όταν τόσοι κάνουν το κορόιδο ή πουλάνε ανοιχτά, τι λογική έχει να θυμάμαι το χι ή το ψι; Για να αποδείξω τι, στο τέλος-τέλος; Εγώ δεν πιστεύω ότι το ΚΚΕ γεννήθηκε για να είναι καθεστωτικό κόμμα. Δεν το πιστεύω. Πιστεύω ότι έχασε το δρόμο του, έκανε τεράστια λάθη, βούλιαξε με τις αντιφάσεις του διεθνούς κομμουνισμού και της εγχώριας κατάστασης, αλλά διατήρησε τη φλόγα της προλεταριακής ψυχής. Στη βάση του, στους ανώνυμους ανθρώπους που έμειναν πιστοί όταν όλα γκρεμίζονταν.

    Πες με αφελή. Δεν με πειράζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν σε λέω αφελή.Συμφωνώ μαζί σου ότι το ΚΚΕ δεν γεννήθηκε για να είναι καθεστωτικό κόμμα.Οι πολιτικές επιλογές της ηγεσίας του το έκαναν να φαίνεται έτσι.Κατά τα άλλα,θα ήταν αφελής (και πρώτος εξ αυτών εγώ) όποιος έφτανε στο σημείο να πει ότι δεν υπάρχουν κομμουνιστές στις τάξεις του ΚΚΕ.Επειδή μάλιστα τυχαίνει να παρακολουθώ (άσχετα με το αν συμμετέχω ή όχι στον σχολιασμό) τις αναρτήσεις σου,έχω διαβάσει αυτά που έγραψες για τα γεγονότα τα οποία ανέφερες(συμφωνώντας μάλιστα με τα περισσότερα).Το κίνητρο για να σχολιάσω την παρούσα ανάρτηση,μου το έδωσαν κάποια σχόλια που προηγήθηκαν και θεώρησα πως είχα κάτι διαφορετικό να προσθέσω στην συζήτηση.
    Μακάρι οι συζητήσεις (ακόμα και αντιδικίες) μεταξύ διαφόρων ρευμάτων της επαναστατικής-κομμουνιστικής αριστεράς να γίνονται σε τέτοιο κλίμα εργατικού πολιτισμού και εκτός διαδικτύου...
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι σημαντικός, κατά την ταπεινή μου άποψη, ο διαχωρισμός ευθυνών ηγεσίας και βάσης στις διάφορες ιστορικές περιόδους, τόσο στην Ελλάδα όσο και εκτός.

      Αλλιώς, καταλήγει κανείς στην παθογενική αντίληψη ότι οι κομμουνιστές είναι όλοι κάτι ομοιόμορφα στρατιωτάκια που γνωρίζουν μόνο ότι τους λέει το κόμμα, κλαίνε υστερικά όταν πεθαίνει ο ηγέτης γιατί είναι ουσιαστικά μέλη αίρεσης, είναι Γιαχωβάδες με κόκκινα και άλλα τέτοια ωραία, που καλλιέργησε πάρα πολύ πετυχημένα ο κύριος Κωστόπουλος κοροϊδεύοντας την κοινωνία και γεμίζοντας την κοιλάρα του, αλλά κατέληξαν να πιστεύουν και πολλοί, "σκεπτόμενοι" υποτίθεται άνθρωποι, και να τα γράφουν μάλιστα και στα σοβαρά, εν έτει 2012 σε μπλογκ.

      Ε, δεν είναι έτσι. Υπάρχουν κομμουνιστές νέοι και γέροι, στρέιτ, γκέι και λεσβίες (η ΕΣΣΔ ήταν η πρώτη χώρα που αποοποινικοποίησε την ομοφυλοφυλία, υπό νόμο του κυρίου από πάνω, και όχι οι "φιλελεύθεροι" δημοκράτες της Δύσης), μεταλάδες, ρεμπέτες, ροκάδες, τζαζόβιοι και κλασικοί, μακρυμάλληδες, κοντομάλληδες, κοντοί και ψηλοί, λιγότερο και περισσότερο διαβασμένοι, πολύγλωσσοι, μονόγλωσσοι, μητροπολιτικοί και χωριάτες, χειρώνακτες, μαθητές και διανοούμενοι. Δεν είναι εξωγήινοι, δεν είναι ζουλού, δεν είναι η καρικατούρα που έχει ανάγκη ο καθένας στο μυαλό του για να αισθάνεται αυτός αυτόφωτος και απελευθερωμένος.

      Και δεν χρωστούν απολογίες για το γεγονός ότι πιστεύουν στην ισότητα και την κατάργηση της εκμετάλλευσης, ούτε έχουν ενοχές για το τι έκανε ο Χ ή Ψ στον Ω το 1936. Επίγνωση πρέπει να έχουν, ενσυνειδητότητα. Ούτε ενοχές, ούτε διάθεση απολογιών στον οποιονδήποτε. Όσο αυτά τα πολύ στοιχειώδη πράγματα αδυνατούν να γίνουν κατανοητά σε μια κουτσουλοχώρα δέκα εκατομμυρίων που πεινάει, τόσο με πολλούς θα μιλάμε χώρια και χώρια θα καταλαβαινόμαστε.

      Διαγραφή
  13. Απόλαυση το κείμενο!!!

    Τις παρατηρήσεις του Πέτρου σημειώνω.
    «Θεωρώ πως σαφώς και θα πρέπει να γίνει κριτική στο παρόν δημοσίευμα (οξύτατη μάλιστα),αλλά καλό θα ήταν να γίνει κριτική (ανεξάρτητα από το επαίσχυντο άρθρο της Αυγής) και στην ηγεσία του ΚΚΕ. Να γίνει κριτική για το θολό πρόγραμμα της λαϊκής εξουσίας-λαϊκής οικονομίας (χωρίς επανάσταση), να γίνει κριτική στις ιστορικές προδοσίες της εργατικής τάξης από μέρους της, να μετατοπιστεί η συζήτηση εκεί».

    Γιατί Πέτρο έχεις τόσο καημό σε μια συζήτηση για ένα άρθρο της Αυγής να μετατοπισθεί η συζήτηση στο ΚΚΕ; Είναι θέμα ζωής και θανάτου για σένα; Αυτό όμως δεν λέει πολλά γιατί δεν υπάρχει λόγος να μη γίνεται κριτική στο ΚΚΕ και σε όλους και φυσικά σε σένα, γιατί όχι;

    Το θέμα είναι τι κριτική; Ξέρεις, όταν ξεκινάς με τις καλύτερες προθέσεις να ξεκαθαριστεί τι είναι «το θολό πρόγραμμα της λαϊκής εξουσίας-λαϊκής οικονομίας (χωρίς επανάσταση)» που υποτίθεται δεν ξέρεις (ξέρεις αλλά απλά δεν το αποδέχεσαι) περνάς εύκολα «στις ιστορικές προδοσίες της εργατικής τάξης από μέρους της» (ηγεσίας του ΚΚΕ) και καταλήγεις να διαπιστώνεις κάνοντας τη χάρη στο ΚΚΕ ότι… υπάρχουν κομμουνιστές στο ΚΚΕ(!!!), ακυρώνεις κάθε καλή πρόθεση.

    Εγώ έχω κάνει κριτική σε όλα όσα αναφέρεις. Αλλά όταν μιλάς με αυτό τον τρόπο μη περιμένεις ανταπόκριση από κανέναν κομμουνιστή του ΚΚΕ. Λες: «οι συζητήσεις (ακόμα και αντιδικίες) μεταξύ διαφόρων ρευμάτων της επαναστατικής-κομμουνιστικής αριστεράς να γίνονται σε τέτοιο κλίμα εργατικού πολιτισμού και εκτός διαδικτύου..» τι πολιτισμός δηλαδή όταν λες προδότη τον άλλον; Μην αρχίσεις αμπελοφιλοσοφίες περί διαχωρισμού ηγεσίας - μελών τη βαρέθηκα δεκαετίες και δεκαετίες. Θέλεις να παραδεχτεί ότι είναι προδότης και κολώνα του αστικού συστήματος και να κάνει διάλογο μαζί σου!!! Ούτε εσύ μάλλον θέλεις να μιλάς με προδότες ούτε οι… «προδότες» μαζί σου.

    Κάπως έτσι δηλητηριάζονται Πέτρο οι σχέσεις και κάθε διάλογος. Όχι δεν αθωώνω και τους κουκουέδες που ακολουθούν την ίδια με σένα τακτική. Δεν σας ξεχωρίζω στη καταδίκη. Και ας είμαι με το ΚΚΕ. Χάρες δεν κάνω. Κριτική κάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @symastev

    Η απάντηση στα ερωτήματά σου (2η παράγραφος) έχει δοθεί στο πρώτο μου σχόλιο."Σε καμία περίπτωση όμως αυτό δεν σημαίνει ότι θα μπω στον στημένο πόλεμο μεταξύ των δύο "μεγάλων" της αριστεράς".Θες να βγάλουμε την λέξη "στημένο";Κανένα πρόβλημα,ας τη βγάλουμε.Το θέμα είναι και εκεί θα ήθελα να μου δώσεις μια απάντηση,γιατί κάποιος εκτός ΣΥΝ κ ΚΚΕ,να πρέπει να επιλέξει στις κατά καιρούς αντιπαραθέσεις μεταξύ τους (που είναι πολύ συχνές το τελευταίο διάστημα),το λιγότερο κακό...
    Γιατί για μένα έκει καταλήγει ο τρόπος που γίνεται η συζήτηση σχετικά με το αισχρό δημοσίευμα της Αυγής.Αν λοιπόν σου φάνηκε επιθετικό προς το ΚΚΕ το ύφος μου,επαναλαμβάνω ότι όπως είναι πολιτικά αφελές να μην κάνει κάποιος οξύτατη κριτική στο δημοσίευμα(όπως πολύ καλά κάνει ο Αντώνης),εξίσου αφελής κατ' εμέ ειναι και η άνευ όρων "παράδοση" στο ΚΚΕ (με βάση το ίδιο δημοσίευμα).
    Οι δυνατότητες της εποχής που ζούμε υπερβαίνουν κατα πολύ τα "προγράμματα" των υπάρχουσων σχηματισμών της αριστεράς.Με αναφορά αυτό γίνεται η κριτική και στο ΚΚΕ.
    Με τον ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ δεν ασχολούμαι περισσότερο,γιατί κυρίαρχα δεν υπάρχουν κομμουνιστές εκεί.Ασχολούμαι με το ΚΚΕ όχι επειδή έχω κάποιο βίτσιο να την πω στο ΚΚΕ,αλλά γιατί αναγνωρίζω ότι οι χιλιάδες κομμουνιστές που υπάρχουν στις τάξεις του,έχουν προδοθεί από την ηγεσία του σε κρίσιμες ιστορικές στιγμές για το κομμουνιστικό κίνημα.Αν ενόχλησαν κάποιες εκφράσεις που χρησιμοποίησα,να το δεχτώ,αλλά αφαιρώντας τες χάνει και το όποιο νόημα η κριτική.Και τελικά,ας σκεφτούμε αν θέλουμε κριτική στην τακτική-στρατηγική των υπάρχουσων μορφωμάτων της αριστεράς ή αν θέλουμε κριτική με παρωπίδες και με όρους φανέλας.Λυπάμαι αν θεωρείς ότι κάνω το δεύτερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φίλε Πέτρο,

    Εγώ θα ήμουν ο τελευταίος που θα έλεγε να μη κάνεις κριτική στο ΚΚΕ. Κάνε και στην τακτική του και στην στρατηγική του και όπου θέλεις. Άλλωστε και εγώ δεν θα διστάσω και δεν διατάζω να κάνω.

    Το σχόλιό μου ήταν για τους όρους που χρησιμοποίησες και δυστυχώς τους υπερασπίζεσαι και τώρα νομίζοντας ότι χωρίς τις υβριστικές λέξεις η κριτική θα χάσει την ουσία της. «Αν ενόχλησαν κάποιες εκφράσεις που χρησιμοποίησα, να το δεχτώ, αλλά αφαιρώντας τες χάνει και το όποιο νόημα η κριτική». Όχι δεν χάνει καθόλου το νόημα η κριτική αντιθέτως τότε αποκτά έδαφος σε αυτούς που απευθύνεσαι. Μην είσαι λάτρης των ταμπελών και αφορισμών που κυκλοφορούν στα συνθήματα και στις εξυπνακίστικες ατάκες. Τα πράγματα με τη μαρξιστική κριτική είναι πολύ πιο σοβαρά.

    Από το σχόλιό μου πρέπει να κρατήσεις περισσότερο τη τελευταία φράση. «Κάπως έτσι δηλητηριάζονται Πέτρο οι σχέσεις και κάθε διάλογος. Όχι δεν αθωώνω και τους κουκουέδες που ακολουθούν την ίδια με σένα τακτική. Δεν σας ξεχωρίζω στη καταδίκη. Και ας είμαι με το ΚΚΕ. Χάρες δεν κάνω. Κριτική κάνω.»
    Προσωπικά δεν φοβάμαι κανένα διάλογο για όσα λες. Μη κάνεις το λάθος να νομίσεις ότι εσύ ξέρεις την ιστορική αλήθεια και πως δεν υπάρχουν ισχυρά αντεπιχειρήματα σε όσα λες. Άλλωστε αυτά που λες είναι παλιά όσο και τα αντικείμενα της κριτικής, και τα λάθη, δεν τα ανακάλυψες εσύ. Όμως ένα λάθος υπάρχουν 100 τρόποι να το κριτικάρεις και το πρόβλημα είναι εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @symastev

    Απόλυτα δεκτές οι παραινέσεις σου.Ξέρεις κάτι όμως;Και τα δυο σου σχόλια είχαν σαν αποδέκτη προσωπικά εμένα (και τον τρόπο που ασκώ κριτική).Για την ουσία αυτών που είπα δεν άκουσα κάποιο αντεπιχείρημα.Καταλαβαίνεις τώρα γιατί ο τρόπος που γίνεται η συζήτηση γύρω από το αισχρό δημοσίευμα της Αυγής,καταλήγει σε εκ νέου αντιπαραθέσεις;
    Δέχομαι και μην αμφιβάλλεις καθόλου γι' αυτό,ότι οι παραινέσεις σου γίνονται με φιλική διάθεση και σε τιμά αυτό.Συμφωνώ ότι υπάρχουν αντεπιχειρήματα σε αυτά που λέω,αυτό όμως δεν σημαίνει κατ' ανάγκη ότι οι διαπιστώσεις που κάνω είναι εσφαλμένες.Μπορεί φυσικά και να είναι.Δεν διεκδικώ πάντως κανένα αλάθητο.Θεωρώ μάλιστα ότι το να διεκδικεί κάποιος το αλάθητο,ή ακόμα χειρότερα να πιστεύει ότι το έχει,είναι πάρα πολύ κακός σύμβουλος για την μαρξιστική κριτική.
    Δεν έχω κανένα προσωπικό πρόβλημα μαζί σου (άλλωστε αν είχα θα ήμουν παρανοϊκός),πολιτικά συζητάμε,πολιτικά συμφωνούμε ή διαφωνούμε.Η κριτική στο ΚΚΕ,όπως και η πολιτική κριτική εν γένει,πρέπει κατά τη γνώμη μου για να καταλήγει σε γόνιμα συμπεράσματα για την αριστερά και το κίνημα,να μην γίνεται με όρους φανέλας ή ταμπέλας όπως πολύ σωστά ανέφερες.Σε αντίθετη περίπτωση,καταλήγει να είναι μια κοκορομαχία (όπως για μένα είναι αυτή που διεξάγεται εδώ και τόσο καιρό ανάμεσα σε ΚΚΕ κ ΣΥΝ).Mια αντιπαράθεση που καμία σχέση δεν έχει με την έκφραση των αναζητήσεων και αναγκών των εργαζομένων και της νεολαίας.
    Αν θες,θα μπορούσες να μου απαντήσεις σε αυτό που σε ρώτησα νωρίτερα,δηλαδή "γιατί κάποιος εκτός ΣΥΝ κ ΚΚΕ,να πρέπει να επιλέξει στις κατά καιρούς αντιπαραθέσεις μεταξύ τους (που είναι πολύ συχνές το τελευταίο διάστημα),το λιγότερο κακό...";

    Φιλικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή