Παρασκευή, 23 Δεκεμβρίου 2011

Για τον Τάκη Φωτόπουλο: Μια σύντομη ανακοίνωση

Το ιστολόγιο θα ήθελε να δηλώσει την συμπαράστασή του στον Τάκη Φωτόπουλο και το Δίκτυο για την Περιεκτική Δημοκρατία για την πρωτοφανούς χυδαιότητας, αήθειας και θράσους επίθεση που δέχτηκαν από την γνωστή μάστιγα ιντερνετικών δηλωσιών, τουτέστιν πολιτικά αμόρφωτων και ημιβάρβαρων χούλιγκανς που φαντασιώνονται εαυτούς ως "αντιεξουσιαστές", ασελγώντας κατ' εξακολούθηση σε κάθε αρχή του "χώρου" που υποτίθεται πως εκφράζουν.

Οι πολιτικές διαφωνίες του ευρύτερου κομμουνιστικού χώρου --καθώς και του παρόντος ιστολογίου-- με τον Φωτόπουλο δεν είναι και δεν μπορούν να είναι αιτίες σιωπής μπροστά στο θέαμα αυτού του θεάτρου του παραλόγου.

Ο Φωτόπουλος, στο κάτω-κάτω, γίνεται αποδέκτης αυτού του παραληρήματος μίσους και εμπάθειας επειδή υπερασπίστηκε τον κομμουνιστικό χώρο από τις δολοφονικές επιθέσεις της 20ης Οκτώβρη, όταν και η έμπρακτη απαίτηση των εν λόγω νεοναζί με αναρχική προβιά ήταν να καεί ζωντανός κάθε κομμουνιστής στον χώρο του Συντάγματος. Δέχεται επίσης τη λάσπη επειδή έχει το θάρρος και το ήθος να καταγγείλει την ωραιοποίηση της ιμπεριαλιστικής βαρβαρότητας στη Λιβύη, από ανθρώπους με ηθικά κριτήρια τόσο καταβαραθρωμένα που δεν βρήκαν τίποτε να πουν για την περιχαρή έκθεση στην τηλεόραση των κομμένων δαχτύλων του υιού Καντάφι στα πλαίσια του "πολιτισμού" που εκπροσωπούν και τον οποίο προασπίζονται, την σφαγή αμάχων σε νοσοκομεία, τους διαρκείς βομβαρδισμούς και την εξωνημένη ιμπεριαλιστική αναζήτηση του κέρδους σε βάρος κάθε αρχής ανθρώπινης αξιοπρέπειας, δικαιώματος στην ζωή, ή κρατικής αυτοδιάθεσης. Προφανώς τους στάθηκε αδύνατο να εκφράσουν την πολιτική τους διαφωνία με το καθεστώς Καντάφι και την διαμαρτυρία τους για τους τους χειρισμούς του χωρίς να υιοθετήσουν τον ρόλο της πρώτης γραμμής στην μισθοφορική εκπόρνευση της "αριστεράς" από τους αφέντες της Ευρωπαϊκής Ένωσης που γονατίζουν την ίδια τους τη χώρα.

Οι άνθρωποι αυτοί δεν εκφράζουν τίποτε άλλο παρά την σήψη και παρακμή των πιο αντιδραστικών κομματιών της μικροαστικής τάξης. Κάθε αναρχικός που σέβεται την ιστορία που ενώνει τον Ετιέν ντε λα Μποεσί με τον Μπλανκί και την Κομμούνα, με την ηρωϊκή αντίσταση στην Ισπανία, με τους αναρχοσυνδικαλιστές, με τον αντινομιανισμό και την παράδοσή του, οφείλει να στηλιτεύσει ως σελίδα ντροπής την εκστρατεία πολιτικού κανιβαλισμού που έχει εξαπολυθεί ενάντια στον Τάκη Φωτόπουλο και το Δίκτυο για την Περιεκτική Δημοκρατία. Αντεπιχειρήματα σε επί μέρους θέσεις τους υπάρχουν, μπορούν και πρέπει να διατυπωθούν, τόσο απ' τον χώρο του έντιμου αντιεξουσιασμού όσο και από αυτόν του επαναστατικού Μαρξισμού. Αυτό που διαμείβεται όμως στην πράξη είναι κάτι πολύ διαφορετικό: είναι ομαδικός βιασμός της προσωπικότητας και της κοινωνικής υπόστασης ενός ανθρώπου της μαχόμενης αριστεράς.

39 σχόλια:

  1. που ακριβώς έχει εκδηλωθεί αυτή η επίθεση; Το έχω χάσει αυτό (όχι πως μου κάνει και κάποια εντύπωση...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και λογοκρισία των υπερασπιστών του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΑΦΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σου Kouna. Χαίρομαι που σε ξαναβλέπω εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η επίθεση που δέχεται ο Φωτόπουλος είναι απαράδεκτη, ενδεικτική όμως του πως αντιμετωπίζει το "σταλινικό χόλιγουντ" που αυτοαποκαλείται αναρχία στην Ελλάδα (προφανώς δεν αναφέρομαι στο σύνολο των αναρχικών στη χώρα) την πολιτική αντιπαράθεση.

    Αν θέλουμε όμως να είμαστε συνεπείς θα πρέπει να αναγνωρίσουμε πως και ο ίδιος ο Φωτόπουλος είναι ιδιαίτερα επιρρεπής στην πρακτορολογία και την προβοκατορολογία και χρησιμοποιεί έντανα τακτικές character assassination. To να βαφτίζει συλλήβδην του εξεγερμένους στη Λιβύη και τώρα στη Συρία ως πράκτορες της Δύσης και τις εξεγέρσεις εκεί ως κατασκευασμένές από τον ιμπεριαλισμό, εξωραϊζοντας τα καθεστώτα, την ίδια ώρα που αυτά δολοφονούσαν και δολοφονούν μαζικά αμάχους είναι ενδεικτικό του πόσο ψηλά είναι στην αξιακή κλίμακα του Φωτόπουλου η ελευθερία η δημοκρατία και η ισότητα. Αυτές είναι αξίες κατάλληλες μόνο για τη Δύση, στον Φτωχό Τρίτο Κόσμο, οι άνθρωποι μπορούν να βολευτούν απλά με ένα καθεστώς που δηλώνει αντιιμπεριαλιστικό....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συμφωνώ για τις αδυναμίες Φωτόπουλου, αδυναμίες προσωπικότητας κατά βάση, αλλά όπως κατανοείς, αυτό που συμβαίνει δεν είναι η διατύπωση έλλογων αντεπιχειρημάτων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Επιπλέον, εξακολουθούμε να αγνοούμε όλοι στοιχειώδη πράγματα για τις εσωτερικές καταστάσεις, πολιτιστικές ιδιομορφίες και ιδεολογικο-πολιτικούς συσχετισμούς σε άλλες χώρες και η έπαρση με την οποία αυτοχριζόμαστε ειδικοί είναι κάτι παραπάνω από εκνευριστική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ναι βέβαια, είναι εκνευριστική η ευκολία με την οποία τοποθετούνται διάφοροι για χώρες και καταστάσεις τις οποίες δεν γνωρίζουν. Χρειάζεται ενδελεχής μελέτη για να πάρεις θέση σε περίπλοκα πράγματα, όπως τώρα οι εξεγέρσεις στον αραβικό κόσμο.

    Το ίδιο όμως εκνευριστική είναι και η ευκολία με την οποία πολλοί Δυτικοί αντιιμπεριαλιστές προσπερνούν ζητήματα όπως η καταπίεση και η ακιραία φτώχεια που μία σειρά "αντιιμπεριαλιστικά" καθεστώτα επιβάλλουν στους πληθυσμούς τους, επειδή αυτά ανταγωνίζονται τις ΗΠΑ και το Ισραήλ. Πράγματα τα οποία ούτε κατά διάννοια θα δεχόταν στις χώρες τους, τα κάνουν γαργάρα ή ακόμη χειρότερα, τα εξωραϊζουν όταν συμβαίνουν σε χώρες του Τρίτου Κόσμου. Αυτό είναι ξεκάθαρα οριενταλισμούς (ρατσισμός) και εργαλειακή μεταχείριση ολόκληρων λαών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έχουμε κληρονομήσει πάρα πολλές στρεβλώσεις απ' την εποχή του Σταλινισμού και μετέπειτα του ψυχρού πολέμου.
    Είμαστε σαν κουλτούρα όλο και πιο προπαίτες και καφενειακοί απέναντι σε πολύπλοκα ζητήματα.
    Είναι και οι ισορροπίες του κόσμου μετά το 1989 δραστικά μονόπλευρες, φέρνοντας τρομερές στρεβλώσεις στην κατανόηση του κόσμου.

    Στη Λιβύη εκτέθηκε κοτζάμ Βάλλερσταϊν που δήλωσε σίγουρος ότι δεν θα γίνει επέμβαση· θα γλιτώσουμε εμείς;

    Είναι δύσκολο να κρατήσεις το κεφάλι σου στη θέση του.
    Αλλά το να μην είσαι κανίβαλος δεν είναι δύσκολο. Θέλει απλώς δυο δράμια μυαλό μέσα στο κεφάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλος, θεωρώ άδικο να υποβαθμιστεί η σημασία για την απαξίωση Φωτόπουλου καθαρά ΕΓΧΩΡΙΩΝ ζητημάτων, τουτέστιν: α) της στάσης του Δικτύου απέναντι στους "αγανακτισμένους" και β) της στάσης του στα γεγονότα της 20ης Οκτώβρη.

    Θεωρώ ότι παίζουν καθοριστικό ρόλο στο κλίμα εναντίον του. Το πρώτο το ζήσαμε από πρώτο χέρι τι είναι, και δεν το ανέφερα καν πιο πάνω. Για το δεύτερο κάνω λόγο, βέβαια, στο πιο πάνω κείμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και μόνο ο τρόπος και τα επιχειρήματα με τον οποίο οι τωρινοί ΣχΣ (blackpanther και λοιποί πλακατζήδες)έδιωξαν την πλειοψηφία της τωρινής ομάδας και κατέλαβαν τα οχυρώματα του ιστολογίου αρκεί για να βγάλει ο καθένας συμπεράσματα για την ποιότητα κάποιων αντιεξουσιαστών μπλόγκερς.

    Δυστυχώς ίσως αλλά έχω βγάλει από τους σελιδοδείκτες του mozilla τέτοιου είδους σελίδες (indymedia, sxs κτλ. Μόνο θλίψη και ανόητη τσαντίλα μου προκαλούν. Προσπαθώ να επιλέγω πια τι θα γίνεται μέρος της ιντερνετικής μου πραγματικότητας. Και ας χάνω επεισόδια.

    Καλή συνέχεια Αντώνη στα πολύ καλά σου γραψίματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Θυμάμαι ένα σχόλιο που είχα πάρει εκείνη την εποχή, το οποίο πάνω-κάτω έλεγε ότι το "κίνημα" δεν έχει ανάγκη "πατερούληδες" σαν την πάρτη μου. Παρομοίως ο Φωτόπουλος προβάλλεται ως αυταρχικός πατερούλης.

    Δεν είναι δουλειά μου να πω το αν είμαι τέτοιος ή όχι. Αυτό το κρίνουν πάντα τρίτα πρόσωπα. Θα ήθελα όμως να πω ότι για μένα υπάρχει τρομακτικός συντηρητισμός πίσω απ' αυτή την α λα 68 πόζα. Υπάρχει ανεξέλεγκτος φαλλοκρατισμός, λατρεία της γυμνής ισχύος, νοοτροπία μπουλουκιού (θυμάμαι ένα περιστατικό με τον Trash που του την πέσανε ταυτόχρονα καμια δεκαριά και τον βρίζανε, παρόμοια έχω δει σε διάφορα σάιτ του χώρου), αντιδιανοουμενισμός με τη σέσουλα--κι όλα αυτά πακετάρονται ως "η μεγάλη ελπίδα του μέλλοντος".

    Μπορεί να με κρίνει ο καθένας όπως αγαπά για αυτό, αλλά εμένα δεν μου δίνει καμία ελπίδα για το μέλλον αυτός ο λόγος. Ελπίδα για το μέλλον μου δίνουν οι άνθρωποι που μιλούν χωρίς κομπασμό για την υλική υπόσταση της ζωής και που μάχονται έμπρακτα, χωρίς υπεραπαναστατικές πόζες και πυροτεχνήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Παιδιά, ο Φωτόπουλος δεν έβγαλε πουθενά συλλήβδην "πράκτορες" τους εξεγερμένους στη Λιβύη αλλά τεκμηρίωσε ότι υποκινήθηκε μέσω κυρίως των "εναλλακτικών μέσων" από άτομα που κάθε άλλο παρά για λαϊκή εξέγερση στόχευαν αλλά και από πράκτορες μεταξύ άλλων, πολλοί εκ των οποίων άλλωστε κατεύθασαν στη χώρα επίσημα. Και οι εξεγερμένοι ουδέποτε καταδίκασαν την εμπλοκή αυτή (όπως και δεν καταδίκασαν την εμπλοκή του ΝΑΤΟ που οι "κεφαλές" τους κάλεσαν). Αυτά είναι απλά εγκληματικά φαινόμενα και θα έπρεπε αν υπήρχε αριστερά στην Ελλάδα να είχε σηκώσει το σύμπαν και όχι να λοιδορεί κιόλας όσους τα αποκαλύπτουν.

    Επίσης είναι πολύ χοντρό ψέμα και παραπληροφόρηση ότι γίνονταν σφαγές αμάχων από τον Καντάφι που μάλιστα διαψεύστηκε από δυτικά ΜΜΕ και ανεξάρτητες πηγές. Η σφαγή έγινε με την εμπλοκή του ΝΑΤΟ και των "εξεγερμένων" που επίσημα ανέρχονται σε πολλές δεκάδες χιλιάδες θύματα και ισοπεδωμένες πόλεις, βασανιστήρια, ρατσιστικά πογκρόμ κτλ. Η σύρραξη στη Λιβύη όπως και στη Συρία, σε αντίθεση με τις βλακείες που διαβάζουμε (αν δεν είναι ύποπτες) από "αριστερά" μέσα, ξεκίνησαν ως εμφύλιος, και οι "εξεγερμένοι" είχαν από την πρώτη μέρα κανονικό οπλισμό κτλ. Σε έναν εμφύλιο φυσικά εγκλήματα γίνονται και από τις 2 πλευρές, όμως επαναλαμβάνω, οι σφαγές έγιναν με το κάλεσμα του ΝΑΤΟ από τους "εξεγερμένους" που κάθε άλλο παρά λαϊκό έρεισμα είχαν... (στηρίζονταν σε μειοψηφίες κάποιων φυλών στην Ανατολή που λησμονούσαν τη φασιστο-μοναρχία, σε ρατσιστικά κίνητρα εναντίον των μαύρων φυλών κτλ.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μέσα σε αυτόν τον χαμό ξέχασα να εκφράσω τις ευχαριστίες μου στο μπογκ για την πραγματικά συντροφική θέση του απέναντι στη συντεταγμένη επίθεση που δέχεται το δίκτυο ΠΔ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ikonikos: Δεν μπορώ να γνωρίζω λεπτομέρειες για την σύσταση της εξέγερσης, μπορώ όμως να γνωρίζω ότι τα δυτικά ΜΜΕ έπαιξαν καθοριστικό ρόλο, όσο και το ότι υπήρξαν χαλκεύσεις ειδήσεων και εικόνων. Αυτά έχουν στοιχειοθετηθεί απ' την παγκόσμια αντιπληροφόρηση. Και βέβαια από ένα σημείο και μετά στη Λιβύη ήταν ξεκάθαρος ο χαρακτήρας εμφύλιας σύρραξης.

    Για την Συρία δεν γνωρίζω αρκετά, αλλά με ανησυχεί ιδιαίτερα ο ρόλος της Τουρκίας και ο άξονας συνεργασίας της με το ΗΒ για το θέμα.

    Για την συμπαράσταση, είναι θέμα βασικής αντίληψης ηθικού και πολιτικού καθήκοντος. Το ΠΔ στήριξε τους συντρόφους στις 20 παίρνοντας σαφείς αποστάσεις απ' τον αντικομμουνιστικό α/α συρμό (που κάποτε πρέπει να αυτοεξετάσει τον δικό του, εκ των προτέρων απενεχοποιημένο σταλινισμό), και αυτό δεν το ξεχνάω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν νομιζω οτι η προβοκατοροπρακτορολογια απο μεριας της ΠΔ ειναι λιγοτερο καταδικαστεα απο τα μπινελικια που(κακως)δεχεται ο Φωτοπουλος...Eιδικα στο σχσ τυποι που(λενε οτι)προσκεινται στην ΠΔ ειναι να τα ψαχνεις τα ποστ τους που δεν μιλανε για λιτες,πρακτορες και προβοκατορες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. χωρις να μου ειναι συμπαθης ο Τ Φ και συμφωνωντας με τον Smirnoff (οτι κιαυτος (και κυριως διαφοροι ...''οπαδοι'' του )ακολουθει ιντερνετικα μεθοδους που τωρα υφισταται

    συμφωνω με τηνυπερασπιση του απο αηθεις διαδικτυακές επιθεσεις.
    Δεν νομιζω ομως οτι ο ιντερνετικος τραμπουκισμός και κανιβαλισμός ειναι ιδιον η περιοριζεται στον αναρχικου χωρου. Νομιζω οτι ειναι γενικώτερο συμπτωμα ,αφορα πια ενα μεγαλο μερος της ιντερνετικής ''αριστερας, αναρχιας κ.οκ (και φυσικα της ακροδεξιας και δεξιας κλπ -που νομιζει οτι η ευγενεια και η αντιπαραθεση αποψεων (και οχι σπιλωση προσωπων ) ειναι ..αστικό καταλοιπο και οτι η ...επαναστατικοτητα μετριεται με το υβρεολογιο που διαθετει καποιος.. Δυστυχώς ο κατηφορος δεν εχει πατο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλά ρε Αντώνη, να το δεχτώ ότι στο θεωρητικό επίπεδο ο Φωτόπουλος έχει πει σωστά πράματα...

    Είναι σοβαρό να λέμε ότι υπέστη "αήθεις επιθέσεις"? Τους ΤΟΝΟΥΣ λάσπης που δέχτηκα εγώ ο ίδιος επανειλλημένα ΧΩΡΙΣ λόγο, ως ουδέτερος αρχικά, τους πήρες χαμπάρι? Τους ΔΗΘΕΝ "αδικούμενους" τους μελέτησες ΚΑΛΑ?

    Πρόκειται για το πιο ελεεινό και βρωμερό σκυλολόϊ παρανοϊκών φανατικών τραμπούκων που συνάντησα ποτέ, επί σειρά μηνών ή ετών στο διαδίκτυο. Πήγαινε δες και ΠΟΣΟ απαίσια φέρθηκαν στον κατά πολύ ηπιότερό μου σχολιαστή Thomas (που ξέρει πολύ καλά και την "περίπτωση Φωτόπουλου").

    Κάθησα μέχρι ξημερώματα να μελετήσω τα στοιχεία γιατί το θέμα με συγκλόνισε. Αρχικά ήθελα πιο πολύ να προστατεύσω το Φωτόπουλο επειδή πράγματι η ανάρτηση στην οποία μπήκα του είχε επιτεθεί με απαράδεκτο τρόπο. Χρειάστηκε να ζήσω στο πετσί μου την ΑΦΟΡΗΤΗ φανατίλα και παράνοια αυτών των ανθρώπων και να διαβάσω δεκάδες κείμενα πριν αλλάξω γνώμη εντελώς προς άλλη κατεύθυνση.

    Και επιπλέον, η συκοφαντία κατά του Καστοριάδη ότι τάχαμου έκανε πλάτες στον πόλεμο του Κόλπου είναι ένα ανάμεσα σε πολλά ατοπήματά του Τ.Φ. που μάλλον θα ξέρεις, αλλά... παραβλέπεις. ΓΙΑΤΙ?

    Κοίτα, σε συζητήσεις αντεκδικήσεων γύρω από το θέμα εδώ ΔΕΝ μπαίνω. Κανονικά θα στάλεγα σε ιδιωτικό μέηλ αλλά ίσως ενδιαφέρουν και άλλους.

    Κάνε κάτι ΑΝ νομίζεις ότι έχουν αξία οι ΤΩΡΙΝΕΣ δηλώσεις και πράξεις του Φωτόπουλου αλλά μάλλον δεν έχουν καμμία σχέση με τις πιο παλιές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Υ.Γ. Βέβαια οι φανατικοί αναρχικοί που ζουν στην κοσμάρα τους είχαν κάθε λόγο να ρίξουν βιτριόλι στο Φωτόπουλο.

    Εκείνος ΓΙΑΤΙ στέλνει τους οπαδούς του να ρίξουν ΑΚΟΜΗ περισσότερο βιτριόλι σε οποιονδήποτε βλέπουν μπροστά τους, που... αν δεν είναι ολόψυχα μαζί τους (ντε και καλά) θα πρέπει να είναι "εναντίον τους"?

    ___________
    "Προπαντός η σκοπιμότητα
    είναι τέρας,
    σαν άγγελος του Ρούβλιεφ"
    - ΕΛΥΤΗΣ

    _________
    Η κατάσταση αυτή δεν είναι καθόλου απλή. Κι εσύ καλά είσαι εκεί στην Κύπρο να καταδικάζεις καταστάσεις εδώ, αλλά... κι αυτές δεν είναι τόσο απλές. Υπάρχει έντονο προσωπικό στοιχείο αντεκδίκησης ανάμεσα σε Φωτόπουλο και κάποιον άλλον, κι αυτή ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ σχέση με όσα ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ πως ισχύουν, με "συμπαραστάσεις στο ΚΚΕ" και... πάπαλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αντώνη το παρατράβηξα στο ξενύχτι με το θέμα.

    Θα σου πω ΜΟΝΟ το εξής, και ΑΝ θέλεις με ακούς. Οσο εμπιστεύομαι εγώ την πολιτική σου πείρα, δώσε βάση στην ιντερνετική μου πείρα.

    Το ΜΟΝΑΔΙΚΟ άτομο που υφίσταται αήθη επίθεση ΑΠΟ τον Φωτόπουλο είναι ο Νίκος Μάλλιαρης, στον οποίο ο κύριος Τάκης ΔΕΝ συγχωρεί κάποια εξαιρετικής ποιότητας κριτική την οποία του έκανε.

    Τα υπόλοιπα είναι ΜΟΥΦΑ. Οι τρελλαμένοι του ιντιμήντια είναι τα λυσσασμένα σκυλιά στα οποία έπεσε το βάρος της "διαμαρτυρίας του Φωτόπουλου" αλλά στόχος του ήταν να εξουδετερώσει τον ενοχλητικό Μάλλιαρη. Ψάχτο καλά. Ο κύριος Τάκης ΔΕΝ ΠΑΕΙ καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κατ' αρχάς, θα σε παρακαλέσω να μην ξαναχρησιμοποιήσεις υβριστές εκφράσεις εδώ. Ιδιαίτερα η φράση: "βρωμερό σκυλολόϊ παρανοϊκών φανατικών τραμπούκων" με παραπέμπει στη φράση "το λενινιστικο-σταλινικο-μαοϊκό σκυλολόι του πλανήτη"

    που αφορά εμένα προσωπικά, και την οποία είχες την καλοσύνη και ευαισθησία να χαρακτηρίσεις ως "καλή ατμόσφαιρα" .

    Κατά δεύτερο, σε ό,τι αφορά τα περί Κύπρου, το τι καταλαβαίνω εγώ και τι εσύ, θα μου επιτρέψεις να σου θυμήσω ότι τα ίδια είπες τον Ιούνη που πέρασε, και σε ό,τι αφορά την κριτική μου στους αγανακτισμένους. Το ποιος απ' τους δυο κατάλαβε τι και το αν η γεωγραφική απόσταση έπαιξε ρόλο και υπέρ ποιάς αντίληψης νομίζω ότι έχει πια κριθεί απ' την ιστορία.

    Κατά τρίτο θα πρέπει να σου θυμήσω την συμπεριφορά την οποία ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ απόλαυσες σε σάιτ "του χώρου", και το τι ακριβώς σου απάντησαν όταν τους είπες για την "ιντερνετική σου πείρα" (αναφέρομαι στην παρέμβαση σου για την αφίσα περί εθνικισμού, βέβαια).

    Κατά τέταρτο, και επειδή αναφέρεσαι σε συκοφαντία κατά του Καστοριάδη. Ο Φωτόπουλος μιλά, ανάμεσα σε άλλα για αυτό το κείμενο Καστοριάδη: http://www.terminal119.gr/show.php?id=342
    και γράφει τα εξής:
    "Finally, at least controversial is Castoriadis’s position with respect to the Gulf war[19] when, in contrast to other radical thinkers like Noam Chomsky, sided himself with the western socialdemocrats and adopted the American propaganda about the alleged campaign against a totalitarian regime, ignoring the real causes of the US-led destruction of Iraq, for which the Iraqi people are still paying a heavy price."

    Προσθέτοντας, αμέσως μετά: "n conclusion, notwithstanding Castoriadis’s controversial positions, his work may constitute, and it has already done so with respect to this journal, a fundamental element for the development of a new liberatory project."

    Αυτό το λες "συκοφαντία"; Τότε έχεις παράξενα κριτήρια για το τι είναι συκοφαντία, πράγμα που φαίνεται και από τη μη αντίδραση σου στους ισχυρισμούς Κουρελάριου ότι "τώρα το ριξα στον Λένιν" (34 ποστ για Λένιν στο RD) και ότι είπα ότι ο Μπαντιού "δεν είναι Μαοϊκός" (παρέπεμψα σε πολύ συγκεκριμένες δηλώσεις Μπαντιού για το ότι έχει εγκαταλείψει ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ από τις νεανικότερες μαοϊκές του πεποιθήσεις αλλά ΔΕΝ ΜΕΤΑΝΙΩΝΕΙ για όσα πίστευε, γιατί απλά δεν είναι αποστάτης).

    Καλή σου μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ξέχασα να δώσω την πηγή για το αγγλόφωνο άρθρο Φωτόπουλου για Καστοριάδη, που ήταν και επικήδειος: http://www.democracynature.org/vol4/fotopoulos_castor.htm

    Και, για σκοπούς τιμιότητας, να προσθέσω ότι η δική μου άποψη για τον Καστοριάδη είναι ΠΙΟ ΕΠΙΚΡΙΤΙΚΗ απ' του Φωτόπουλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αντώνη βλέπω ότι έχεις μια άκρως λανθασμένη εντύπωση για το ΤΙ σημαίνει τιμιότητα στο διαδίκτυο η οποία με θίγει πάρα πολύ και με αδικεί προσωπικά, ενώ ο ίδιος ΔΕΝ καταλαβαίνεις ΤΙ ισχύει εδώ μέσα στο νετ και ΤΙ ΔΕΝ μπορείς να το φέρεις στα μέτρα σου.

    Θα πάρεις την απάντηση σε ΟΛΕΣ τις απορίες σου σε ειδικό ποστ, αυτή τη φορά ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ σοβαρό και αναλυτικό ΚΑΙ επικριτικό για ΟΛΟΥΣ εσάς που μας τάχετε πρήξει με τις σοβαροφανείς εμπάθειές σας.

    Ο Κουρελάριος έχει κάποια λάθη. Τον ξέρω πιο παλιά από σένα, πολύ πιο καλά από σένα, και υπάρχουν πράματα στο διάλογο μαζί του που ξέρω ότι του πατάνε "κουμπιά" και μπορεί να εκραγεί χωρίς λόγο (όπως και έχει συμβεί πιο παλιά).

    Πρώτιστο μέλημά μου σε εκείνο το διάλογο, όταν εμφανίστηκες ήταν να μη συκοφαντηθείς εσύ, όχι η εμπάθειά του "κατά του Λενινισμού".

    Και... αν κοτζάμ καθηγητής Πανεπιστημίου και αξιόλογος διανοητής δεν μπορείς να διαβάσεις ΣΩΣΤΑ ένα διάλογο επειδή σε τυφλώνουν όσα θα ΗΘΕΛΕΣ να κάνεις εκεί, τουλάχιστον ΜΗ φαίνεσαι αχάριστος σε εκείνον που δεν θα δίσταζε (και ΔΕΝ δίστασε ποτέ) να τσακωθεί ΚΑΙ με άλλους ΚΑΙ να χάσει φιλίες (εκτός διαδικτύου) για να μη συκοφαντηθείς εσύ.

    ΦΑΟΥΛ μεγάλο Αντώνη. Αυτό το σχόλιο θα γραφτεί στο μπλογκ μας με κόπυ-πέηστ ΠΡΙΝ το "εγκρίνεις". Είναι εντελώς άλλο πράμα η πολιτική, εντελώς άλλο πράμα η προσωπική και διαπροσωπική μας εντιμότητα και τιμή (εντός ή εκτός διαδικτύου).

    ΟΡΙΣΤΕ ΤΙ είχα πει για όλη την ιστορία μεταξύ εσύ και Κουρελάριου πιο παλιά (σαν δείγμα)

    http://omadeon.wordpress.com/2009/10/30/jstreet-and-the-blooodless-jewish-revolution/#comment-47652
    (υπάρχουν κι άλλα... πιο σημαντικά και τα ΞΕΡΕΙΣ)

    ΤΙ θες να γίνει δηλαδή? Να κόψω και κανάλια επικοινωνίας ΤΩΡΑ, για χάρη σου? ΛΑΘΟΣ κάνεις.

    Αλλά μια και το έθεσες το θέμα, ΠΡΑΓΜΑΤΙ μερικά πράματα δεν μου κάθονται καλά ΚΑΙ με το Χρήστο έτσι όπως "ξανάγραψε την ιντερνετική ιστορία" και θα πάρει ΚΑΙ αυτός τη δόση κριτικής που του αξίζει, στο ίδιο ποστ κριτικής που θα αφορά ΕΣΕΝΑ, το Φωτόπουλο και διάφορους άλλους.

    Να μάθετε τις ιδιαιτερότητες του διαλόγου στο διαδίκτυο και να ΜΗΝ θέλετε πάντα να το φέρετε στα μέτρα σας. ΟΛΟΙ σας, οι επώνυμοι διανοούμενοι.

    ΤΙ δηλαδή "υπέστη ο Φωτόπουλος"? ένα απειροελάχιστο κλάσμα όσων έχω υποστεί εγώ κι εσύ και πολλοί άλλοι. Χέστηκε η φοράδα στ' αλώνι με κάτι ανάρχες που τα πήραν στο κρανίο μαζί του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Υ.Γ. Και κάτι άλλο Αντώνη. ΣΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΩ ΔΙΑ ΡΟΠΑΛΟΥ ΝΑ ΜΕ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΝΕΙΣ.

    Εγώ μίλησα για ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΟ σκυλολόϊ τραμπούκων του διαδικτύου (κυρίως ανώνυμων) που παρουσιάστηκαν σαν φανατικοί οπαδοί του Φωτόπουλου. Επομένως είναι ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ το ότι σου "άναψαν γλομπάκια"¨που εξηγείς εδώ:

    Iδιαίτερα η φράση: "βρωμερό σκυλολόϊ παρανοϊκών φανατικών τραμπούκων" με παραπέμπει στη φράση "το λενινιστικο-σταλινικο-μαοϊκό σκυλολόι του πλανήτη"

    Να ΜΗ "σε παραπέμπει",

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ τέτοιο πράμα, εδώ, όπως το "με παραπέμπει".

    Να το ΚΟΨΕΙΣ, αυτό το συνήθειο (της σύνδεσης των μη-συνδέσιμων)
    Γιατί.... ΑΝ ΔΕΝ το κόψεις είτε θα γίνεις... ράκος στο τέλος, είτε ΚΑΙ παρανοϊκός.

    ΕΤΣΙ την πάτησαν, πολλοί άλλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Σε σχέση με τα γκεμπελικά (και πολύ συνηθισμένα)ψέματα του Omadeon:

    Αρχικά είναι χοντρή παραποίηση ότι επιτέθηκε ο ΤΦ στον Μάλλιαρη. Ο δεύτερος και η ομάδα του έγραψαν οχετούς επί οχετών σε κείμενο στο μπλογκ τους και σε σχόλια, αποκαλώντας συνεχώς τον ΤΦ ως "πράκτορα Του Φου" και πετώντας συστηματικά λάσπη (παρά τις επανειλημμένες απαντήσεις της ΠΔ σε αυτή η οποία πετιέται από τον εν λόγω "θεωρητικό" χρόνια τώρα), ταυτοποιώντας ουσιαστικά τις θέσεις του ΤΦ με δικτάτορες, τον Αχμαντινετζάντ, με τη Χαμάς κτλ.

    Σε αυτά απάντησε το δίκτυο ΠΔ και μάλιστα αιτιολόγησε απόλυτα τους καθαρά πολιτικούς όρους που έδωσε για τον Νίκο Μάλλιαρη και την ομάδα του:

    link:
    Συστημικά φερέφωνα της "Ομάδας του Προτάγματος" της Αυτονομίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Σε σχέση με τα επίσης παραποιητικά γκεμπελικά ψεύδη του Omadeon για τις θέσεις ΤΦ για τον Καστοριάδη, ανάρτησα και αυτό στους "Σχολιαστές Χωρίς Σύνορα", αλλά για κάποιον λόγο (;) δεν αναρτήθηκε:

    Σε ό,τι αφορά τον Καστοριάδη, γράφει o Omadeon:

    «Ο Φωτόπουλος αποδεδειγμένα (πλέον) περίμενε… μέχρι να ΠΕΘΑΝΕΙ πρώτα, ο Καστοριάδης για να τον συκοφαντήσει, να τον θάψει (με το γάντι) προκειμένου να χρισθεί νέος Αυτο(νομο)κράτωρ.
    Ε, ΔΕΝ τον τιμά. Το να βγάλει μέχρι και τον Καστοριάδη… ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΑΝ υποστηρικτή της Αμερικής στον Πόλεμο του κόλπου.
    Ψάχτο λιγάκι. Φιλαλήθης δηλώνεις…»

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
    Πρώτον, κάθε άλλο πάρα περίμενε ο ΤΦ να πεθάνει ο Καστοριάδης για να τον κριτικάρει. Βασικά σημεία της κριτικής του είχαν αναπτυχτεί όταν ο Κ ζούσε και βασίλευε:

    α) Η κριτική του για τις απαράδεκτες θέσεις του Καστοριάδη σχετικά με την Τριτοκοσμική "υπανάπτυξη" και τα αιτία της είχε αναπτυχτεί εδώ από το 1995:
    Development or Democracy? (1995)

    β) Η κριτική του γα τις θέσεις του για την τεχνολογία είχε αναπτυχτεί από τις αρχές ταυ 1997, αρκετούς μήνες πριν πεθάνει, όταν ακόμα ήταν σε πλήρη υγεία, εδώ:
    "Towards a democratic conception of science and technology" (1997)

    γ) Την αντίθεση του για το οικονομικό μοντέλο που είχε αναπτύξει ο Καστοριάδης από τα τέλη της δεκαετίας του 50, την εκδηλώνει με τις εντελώς διαφορετικές θέσεις του που υιοθέτησε για τη οικονομική δημοκρατία σαν τμήμα της ΠΔ , επίσης ζώντος του Καστοριάδη, το 1997, (ως γνωστό ο Καστοριάδης πέθανε τον Δεκέμβρη του 1997) εδώ:
    Outline of an Economic Model for an Inclusive Democracy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Δεν τιμά λοιπόν τους γκεμπελίσκους τύπου Omadeon να λένε τέτοια χοντρά ψέματα για να πετούν όση λάσπη μπορούν κατά του ΤΦ στην απελπισμένη προσπάθεια να μειώσουν το έργο του... Και ερχόμαστε στο θέμα του Πολέμου ταυ Κόλπου. Να τι είχε γράψει σχετικά ο ΤΦ, και αν μπορεί ας διαψεύσει κανένας ότι δεν είναι αυτή «θέση ίσων αποστάσεων», δηλ. θέση έμμεσης υποστήριξης του πολέμου, γιατί μπροστά σε έναν πόλεμο δυο μονό θέσεις υπάρχουν, υπέρ η κατά, τα άλλα είναι "ολίγον έγγυος". Οι ίσες αποστάσεις είναι έμμεσος τρόπος για να προπαγανδίζεις τη θέση ότι δεν χρειάζεται κίνημα κατά του πολέμου γιατί όλοι τα ίδια σκατά είναι...

    «Τέλος, θα έπρεπε να σημειώσουμε την εντελώς απαράδεκτη -για κάποιον δηλώνοντα εαυτόν μέλος της αντισυστημικής Αριστεράς-- στάση του απέναντι στον Πόλεμο στον Κόλπο, όταν, σε αντίθεση με άλλους αναλυτές της Αριστεράς όπως ο Νόαμ Τσόμσκι (που δεν φημίζεται για τις εξτρεμιστικές θέσεις του και υιοθέτησε παρόμοια απαράδεκτη στάση με τον Καστοριάδη για την κατάρρευση της ΕΣΣΔ!), δεν πήρε μια καθαρή στάση ενάντια στον εγκληματικό αυτό πόλεμο που έστρωσε τον δρόμο για την τελική καταστροφή του Ιράκ, αλλά, αντίθετα, υιοθέτησε μια έμμεση προσέγγιση ίσων αποστάσεων. Έτσι, αφού απέρριψε το πετρέλαιο ως την βασική αιτία του πολέμου (και αργότερα της εισβολής στο Ιράκ —κάτι που σήμερα αναγνωρίζεται ακόμη και από τον Γκρινσπαν, τον τότε επικεφαλής του Ομοσπονδιακού οικονομικού συστήματος των ΗΠΑ![1]) προχώρησε για να εισηγηθεί —πάνω από μια δεκαετία πριν τον Σάμιουελ Χάντιγκτον— ένα είδος Καστοριαδικής “σύγκρουσης των πολιτισμών”! Η προσέγγιση αυτή, στη πραγματικότητα, αποτελούσε μια συγκεκαλυμμένη “προσέγγιση ίσων αποστάσεων” απέναντι στον θύτη (υπερεθνική ελίτ) και το θύμα (Ιρακινός λαός) –η συνήθης δηλαδή (και τόσο βολική γα την υπερεθνική ελίτ) προσέγγιση που υιοθέτησε και η ρεφορμιστική Αριστερά τόσο στον Πόλεμο στον Κόλπο όσο και στους επακολουθήσαντες πολέμους της υπερεθνικής ελίτ:
    “Η σύγκρουση ήδη προχωρά για τα καλά πέρα από την περίπτωση του Σαντάμ Χουσεΐν και του Ιράκ. Υπάρχει μέσα σε μια διαδικασία αυτο-μετασχηματισμού της σε μια αντιπαράθεση ανάμεσα, από τη μια μεριά, σε κοινωνίες που κρατήθηκαν στις δαγκάνες ενός ανυποχώρητου θρησκευτικού φαντασιακού, που πλέον επανα-δραστηριοποιείται και επαν-ενισχύεται, και, από την άλλη, στις Δυτικές κοινωνίες οι οποίες, με τον έναν τρόπο ή τον άλλον, έχουν ξεπεράσει αυτό το φαντασιακό αλλά έχουν αποδειχθεί ανίκανες να μεταδώσουν στο υπόλοιπο του κόσμου οτιδήποτε άλλο από τις τεχνικές του πολέμου και τη χειραγώγηση της κοινής γνώμης.”[2]
    Δεν είναι επομένως περίεργο ότι σε ολόκληρη τη δεκαετία του 1990, από όσο γνωρίζω, δεν βρήκε μια λέξη να ξεστομίσει ενάντια στο καταστροφικό εμπάργκο που επέβαλε η υπερεθνική ελίτ στο Ιράκ το οποίο, σύμφωνα με εκτιμήσεις του ΟΗΕ, στοίχισε τη ζωή μισού εκατομμυρίου παιδιών, ή ενάντια στους δολοφονικούς βομβαρδισμούς της χώρας από τη συμμορία Κλίντον . Δεν χρειάζεται φυσικά να προστεθεί ότι μια στάση «ίσων αποστάσεων» --σαν αυτήν που υιοθέτησε ο Καστοριάδης και η ρεφορμιστική Αριστερά[3]-- σημαίνει έμμεση υποστήριξη των κυρίαρχων ελίτ και των «πολέμων» τους!»

    (Από το βιβλίο Παγκοσμιοποιημένος Καπιταλισμός, επιμ. Steve Best (Kουκκιδα, 2008) σελ.243


    ________________________________________
    [1] Richard Adams, “Invasion of Iraq was driven by oil, says Greenspan”, The Guardian, 17/9/07

    [2] Κ. Καστοριάδης, “Αποκαλύπτοντας τον Πόλεμο στον Κόλπο” (1991)—πρωτοδημοσιεύθηκε στη Γαλλική εφημερίδα Libération, 05/02/1991: 14.

    [3] . Για κριτική ενός (αντίστοιχου με τον Καστοριαδικό) μύθου που χρησιμοποιεί η ρεφορμιστική Αριστερά, ο οποιος επίσης καταλήγει στην τήρηση «ίσων αποστάσεων», βλ. «Ο μύθος της σύγκρουσης φονταμενταλισμών», Ελευθεροτυπία, 16/10/2004

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ....με παραπέμπει στη φράση "το λενινιστικο-σταλινικο-μαοϊκό σκυλολόι του πλανήτη"

    -που αφορά εμένα προσωπικά, και την οποία είχες την καλοσύνη και ευαισθησία να χαρακτηρίσεις ως "καλή ατμόσφαιρα".


    ΣΟΒΑΡΗ διαστρέβλωση ή παρανόηση (άκρως προσβλητική και για μένα) είναι, Αντώνη, αυτό το " την οποία είχες την καλοσύνη και ευαισθησία να χαρακτηρίσεις ως "καλή ατμόσφαιρα".

    ΚΑΜΜΙΑ σχέση δεν έχει η "καλή ατμόσφαιρα" του ίδιου του διαλόγου, την οποία διατάραξε σοβαρά ένα... συγκεκριμμένο φανατικό σιωνιστικό τσουτσέκι (που ξέρεις καλά) με το χαρακτηρισμό της ΑΠΟΨΗΣ που σε ενοχλεί σαν (τάχαμου) "καλή ατμόσφαιρα".

    Αρχίδια πατέρα "καλή ατμόσφαιρα" είναι το τσουβάλιασμα που επιχείρησε ο Χρήστος, αλλά ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ σε ΤΙ ακριβώς αναφερόμουν εγώ και ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΜΙΑ σχέση με σένα (αυτό που είπα εγώ ότι "δεν ήθελα να διαταράξω την καλή ατμόσφαιρα" - του ΔΙΑΛΟΓΟΥ, όπως ΚΑΙ εσύ έπραξες ακριβώς το ΙΔΙΟ). Είναι ηλίου φαεινότερον ότι ο Χρήστος έχει απωθημένα με ένα σωρό ανθρώπους και ιδεολογίες (που του θυμίζουν ΚΑΙ τον παλιό του εαυτό). Εν μέρει και με σένα, ναι (χωρίς λόγο).

    Αλλά... ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΜΟΝΟ γύρω από σένα ή εμένα (ή ακόμη και τις ιδεολογίες μας).

    Αυτή η "λογική" της "σύνδεσης των μη-συνδέσιμων" οδηγεί στην παράνοια, Αντώνη!

    Σημείωση: ΟΛΑ αυτά τα σχόλια αναπαράγονται ΚΑΙ Στο δικό μας μπλογκ ΠΡΙΝ τα εγκρίνεις οπότε... ΜΗ διανοηθείς να μη τα εγκρίνεις. Διότι είναι θέμα ΤΙΜΗΣ (και αποφυγής παρεξήγησης).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Επειδή αναφερθήκατε επανειλημμένα στους ΣΧΣ, νομίζω ότι θα έπρεπε να το ψάξετε περισσότερο: Οι ΣΧΣ είναι πλουραλιστικό μπλογκ, με διαφορετικές απόψεις που πολλές φορές συγκρούονται μέσα σε απόλυτη ελευθερία. Για το θέμα στο οποίο αναφέρεστε εδώ, δείτε στους ΣΧΣ:
    "Ιντιμίντια, Τάκης Φωτόπουλος, η Θλίψη και ο Ήπιος λόγος"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΚΑΜΜΙΑ σχέση δεν έχει η "καλή ατμόσφαιρα" του ίδιου του διαλόγου, την οποία διατάραξε σοβαρά ένα... συγκεκριμμένο φανατικό σιωνιστικό τσουτσέκι (που ξέρεις καλά) με το χαρακτηρισμό της ΑΠΟΨΗΣ που σε ενοχλεί σαν (τάχαμου) "καλή ατμόσφαιρα".


    Σώπα ρε Ομαντ. Το ποστ το ίδιο το κανες γαργάρα; Δεν ήξερες για ποιον ήταν; Μας δουλεύεις τώρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @ ένας από ΠΔ. Αρκετά. Δεν θα γίνει εδώ σαπουνόπερα. Ό,τι είχα να πω το είπα για την υπόθεση. Και ήμουν απόλυτα ξεκάθαρος για το τι εχθρεύομαι και τι υπερασπίζομαι.

    Τα υπόλοιπα δεν με αφορούν στο παραμικρό. Ο καθένας όπως έστρωσε ας κοιμηθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ξαναστέλνω την απάντηση στις γκεμπελικές διαστρεβλώσεις του Omadeon επειδή λόγω του ότι είχα βάλει ενεργά λινκ μέσα μάλλον δεν έγιναν δεκτές από το blogger.

    Καταρχάς είναι χοντρό ψέμα και παραποίηση ότι αυτός που δέχεται την επίθεση είναι ο Νίκος Μάλλιαρης, όπως τον παρουσιάζει το νέο φιλαράκι του, Omadeon.

    Ο Νίκος Μ. και η ομάδα του ξεκίνησαν την άγρια πρακτορολογία σε προσωπικό επίπεδο, μιλώντας συνεχώς για "πράκτορα ΤΦ", σε συνέχεια πολύχρονης λάσπης και διαστρεβλώσεων που πετούσαν ενάντια στην ΠΔ συστηματικά τόσο από το ίντερνετ όσο και από τα όργανα τους.

    Είναι χαρακτηριστικό ότι ο Omadeon θεώρησε τον οχετό αυτό "πολύ καλή ανάλυση" (με μερικές ενστάσεις εδώ κι εκεί) και δημοσίευσε μάλιστα και ενθουσιώδη σχόλια και στο εν λόγω ποστ του "προτάγματος" παρότι η ανάρτηση έβριζε και πρακτορολογούσε σε ρυθμό πυροβόλου ενάντια στον ΤΦ.

    Το δίκτυο ΠΔ έβγαλε ανακοίνωση-απάντηση σε αυτόν τον κρετίνικο οχετό, όπου αιτιολογήθηκε με καθαρά πολιτικούς όρους η απάντηση του δικτύου στον Νίκο Μ. και την ομάδα του.

    http://www.inclusivedemocracy.org/pd/crit/2011.11.23_sistimika_ferefona_protagmatos.htm

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Δεν θα δημοσιευτεί άλλο σχόλιο. Συνεχίστε την κουβέντα σας κάπου αλλού.

    Δεν με αφορά κανένας Μάλλιαρης, ούτε με ενδιαφέρει τι είπε ή τι δεν είπε ο ένας και ο άλλος.

    Εδώ είναι μαρξιστικό ιστολόγιο.

    Τέλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Η απάντηση Φωτόπουλου: http://www.inclusivedemocracy.org/brochures/2011.12.25_kataggelia_vromikos_polemos_enantia_stin_pd.htm

    Και η επιστολή του σε μένα: http://www.inclusivedemocracy.org/pd/crit/stiriksi_blog_ston_taki_fotopoulo_kai_tin_pd.htm

    Προσωπική εκτίμηση: Ο άνθρωπος έχει την πολιτική εμπειρία να κάνει μια κριτική στον εν Ελλάδι αντιεξουσιαστικό χώρο και την πολιτική του που είναι πολύτιμη, και που προσωπικά δεν έχω δει από κανέναν άλλο.

    Απ' την άλλη, όπως έχω πει και αναφορικά το ΚΚΕ, με το οποίο επίσης συμφωνώ σε πολλά, η πρακτορολογία είναι αδιέξοδο πράγμα. Η καθαρά πολιτική κριτική, η επισήμανση των ιδεολογικών αντιφάσεων και των αντιφάσεων ανάμεσα σε γενικές αρχές και συγκεκριμένες στάσεις είναι για μένα αυτό που πρέπει να προτάσσεται πάντοτε.

    Δεν είναι ότι δεν εξυπηρετούνται συμφέροντα. Αλλά αρκεί να καταδείξεις το πώς λειτουργεί η ιδεολογική νομιμοποίηση μιας πολιτικής. Για μένα, η συντριπτική πλειοψηφία αυτών που εμπλέκονται απλά δεν μπορεί ή δεν θέλει να κατανοήσει τα σημεία όπου παίζει νομιμοποιητικό για την εξουσία ρόλο. Είναι ζήτημα ιδεολογίας και όχι "πρακτόρων".

    Αυτά από μένα για το θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Διόρθωση: Το πρώτο κείμενο είναι απάντηση του Δικτύου για την ΠΔ. Το κείμενο Φωτόπουλου (απάντηση στην ανάρτηση) είναι το δεύτερο κείμενο.

    Απολογούμαι για την όποια σύγχυση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή